Minkä nimisiä ovat lapsenne ja mikä tulisi nimeksi jos teille tulisi vielä 1tyttö ja 1poika?

Meidän kullan murut ovat: Anna Paula Kaarina, Nina Sanni Hannele, Jani Veikko Olavi ja Niko Jukka Sakari. Jos lapsia vielä tulisi niin tyttö olisi ehkä Miia, Suvi tai Essi. Poika oisi ehkä Timo, Sami tai Olli. Mitä mieltä olette nimistä?
 
nimet joita olet ajatellut olisi hyvin sopivia teidän katraaseen. :heart:
toi essi on varsinkin kiva ja pojista toi sami.

mä tykkäisin itelle jos tulis tyttö ni se vois olla enni ja jos poika ni joona tai niklas. mut ei vielä tulossa toista ni ei osaa ees miettiä..mulla tyttö ennestään ja omaa sen verta harvinaisen nimen etten kehtaa tähän laittaa kun sitten joku voi tuniistaa mut eikä kuumeeni ole yleisessä tiedossa :$
 
Hmm.. Meillä kun on noita Ämmiä talo täys niin jos joskus vielä lapsosia tulisi, niin samalla kirjaimella varmaan aloittaisin.. Miranda Anna Maria sekä Minja Sisko Josefiina ovat tyytöset ja isi on sit se iso M vaan :D Mulla on kumma hinku kans etsiä erikoisenpia nimiä näköjään :whistle:
 
No tällä hetkellä meillä on
Teemu Tapio
Taneli Tarmo Topias
Tessa Emilia ja
Tuulianna Ella Maria.

Pojilla on noudatettu perinteistä linjaa, tytöllä harvinaisempia. Meille tuskin vitosta tulee, mutta pojasta tulis varmaan Tuomas ja tytölle ei oo haisuakaan nimestä. Oon kyllä sitäki sanonu että jos vitonen tulis niin se ei alkais T-kirjaimella :whistle: Ja pojan toiseksi nimeksi tulis varmaan T-llä alkavat nimet ja tytölle ainakin Eerika.
 
meillä nyt tuulia wilma emilia

jos seuraava poika ehkä topi mikael tai jos tyttö niin ehkä iina katariina tai sofia sari anneli. tai poika sit veeti mikael. riippuu vähän mitä mies tykkää noista tytön nimistä. mut noi poika nimet on aika varmoja ehkäpä.
me kyl odotusaikana päätettiin et tytöstämme tulisi miia mut ei tullutkaan...
 
Meillä EMMI ADA SOFIA sekä OLIVER TUOMAS JOAKIM. Vielä olisi ainakin yksi lapsi haaveena. Tytölle olemme miettineet: Olivia tai Vilma etumimeksi. Tytöllä oltava toisena nimenä Maria (suvussa). Pojalle olemme miettineet: Noah (Nooa); Aaron tai Patrick etunimeksi, toisten nimien kanssa tulee olemaan ongelmaa. Muutenkin on ollut hankala keksiä nimiä, sillä Oliverin ja tulevien lasten isä on brittiläinen.
 
meillä on:
aleksi mikael kristian
annika susanna maarit
kolmatta odotellaan:
amanda anu pauliina tai
anssi tai ari pasi juhani

tytölle on liuta etu nimiä,pojan etunimen kans käydään edelleen vääntöö(niinku huomaatte)
 
meillä Leevi ja Samu... toiset nimet sen verran harvinaisia väli viivallisia että en viiti laittaa tähän...
jos tulis vielä pikkukolmonen joka hyvin epätodennäköistä... poika olisi varmaan Tatu tai Aleksi... ja tytöstä tulis melkovármasti Alessia ida-daniela
 
Meillä on Veera Anni Amanda, Nuutti Hannu Akseli, Aino Emma Auroora ja Eelis Onni Samuli. Monen nimen takana on isovanhempien tai muuten läheisten ihmisten nimi.
Jos vielä tulisi lapsia (mikä tosin epätodennäköistä, mutta eihän sitä koskaan tiedä), niin tytöstä tulisi todennäiköisesti Aava Aira Joanna, koska eeliksestä olisi tullut sen niminen, jos olisi tullut tyttö. Poika olisi varmaankin Mikko tai Otto.
 
Meillä tyttö Venla Kaisu Jessica ja toisen la on7.10. jolle on mietitty nimet Joona Atte Johannes tai Veeti Atte Johannes tai Emma Sara Johanna tai Vilma Sara Johanna emme tiedä vielä kumpi on.. Mitä mieltä olette nimistä? Kumpi tytön ja kumpi pojan olisi parempi Venlan kanssa? =) Ja onko muita ehdotuksia mitkä kävisi atte johannes eteen tai sara johannan... Nämä nimet siksi kun suvussa ovat kiertäneet! =)
 
red
aikas paljon on erikoisia nimiä, tai ainakaan ei ole minun korviin useasti tullut.

meillä on poika iiro eljas antero ja tytöstä tulee ensikuussa minka maria :heart:

jos saisimma vielä pojan niin siitä tulisi, joakim esko henrik ja tytöstä tulisi moona tai senja..
 

Yhteistyössä