Minkä nimisiä poikia teillä on?! Tuntuuko musta vaan, et pojalle vaikea keksiä nimi?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
pojalle
Mulla ei ole lapsia vielä ollenkaan, mutta kuume on kova. ;) Voin laittaa sinulle ehdotuksia nimistä, joihin itse olen ihastunut;

-Daniel
-Samuel
-Mikael
-Emil
-Elmeri
-Jesper(i)
-Jasper(i)
-Lukas
-Oliver
-Niklas
 
vieras
Omieni nimiä en sano, mutta minusta tosi kauniita pojannimiä, joskin eri tyylisiä on esim.
Toivo, Onni, Aarre, Armas, Oiva, Väinö, Heimo, Tuomo, Tuomas, Aapo, Aapeli, Anselmi, Vilho, Verneri, Lenni, Otava, Otso, Noel, Niilo, Daniel, Nooa, Edvin, Helmer, Sebastian, Joel...
 
Mulla olisi ollut vaikka kuinka paljon kivoja tyttöjen nimiä kun odotin ja poikahan sieltä tuli ja se nimen valitseminen oli yhtä tuskaa. Kaikki kivat nimet oli jo käytössä joko kavereilla tai suhteellisen lähellä suvussa ja halusin että kutsumanimi olisi ainakin sen verran uniikki, ettei nyt ihan lähellä toista samaa ole.
Meillä siis Alex
 
usvis
Meillä Veeti ja Jimi. Jos tulee kolmas poika myöhemmin niin nimessä ei tule olemaan R ja S kirjaimia ja viimeinen kirjain olisi I. En halua että nimet "rimmaa" tai alkaa samalla kirjaimella, menee niin helposti sekaisin.
 

Yhteistyössä