Minkä pojan/tytön nimen antaisit tulevalle lapsellesi ja mitä et?

Alkuperäinen kirjoittaja Towanda:
Poika olisi ehdottomasti: Ilmari
Tyttö olisi varmaankin: Alisa. (mies olis halunnu kolmosesta jo, mut mä sain pidettyä pääni)

En antaisi Raijaa, Merjaa, Terttua, Yrjöä, Penttiä tms..
Meiltä löytyy noi molemmat nimet lapsukaisilta :D
 
harmaannuin
Piti ihan harmaantua jotta voin vastata, ihan sillä ettei tutut kuule tulevaa nimeä. Meille siis tulossa kesällä toinen tyttö ja vahvasti nyt tuntuu siltä että Lotta olisi hänen nimensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja Towanda:
Poika olisi ehdottomasti: Ilmari
Tyttö olisi varmaankin: Alisa. (mies olis halunnu kolmosesta jo, mut mä sain pidettyä pääni)

En antaisi Raijaa, Merjaa, Terttua, Yrjöä, Penttiä tms..
Meiltä löytyy noi molemmat nimet lapsukaisilta :D
Ihan tosi? :D Hirveen hyvä nimi maku täytyy kyllä olla =)
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niila/Onni/Otso
Kaisla/Aura/Minttu
Ja en antaisi Miroa, Lukaa, Neeaa, Meeaa, Tinoa, Jimiä, Jessicaa (ja muitakaan J-nimiä, kuten Jemina, Janika, Janina), onhan noita, yleensäkin liian yleiset nimet tökkää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Hm, tosi vaikea kysymys.

Tyttö voisi olla Raili, Armi, Taimi, Maini tai vaikka Nelma, poika taas..öö, en keksi tähän hätään muita mieleisiä nimiä kuin Otavan.

Ykkösinhokkinimeni ovat Tino, Miro, Emilia ja Jessika, joten niitä minun lapseni ei saisi.
Taisi olla Jessica c:llä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Hm, tosi vaikea kysymys.

Tyttö voisi olla Raili, Armi, Taimi, Maini tai vaikka Nelma, poika taas..öö, en keksi tähän hätään muita mieleisiä nimiä kuin Otavan.

Ykkösinhokkinimeni ovat Tino, Miro, Emilia ja Jessika, joten niitä minun lapseni ei saisi.
Taisi olla Jessica c:llä ;)
Ei kun nimenomaan k:lla. (-sika)
 
mamma 80-luvun muotinimellä varustettuna
Renne oli tarkoitus laittaa pojalle, mutta sitten ilmeistyi ruutuun X-factor. (Luulin vielä ihan itse keksineeni koko nimen)

Tytölle Reeta.

Pojalle en laittaisi muotinimiä Veeti, Leevi jne.
Tytölle ei myöskään muotinimiä Aino, Siiri jne.
 

Yhteistyössä