Minkä takia kuntosaleilla katotaan mulkkaavasti päästä varpaisiin

  • Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti
TiinuLiinu
Tästä samasta syystä itsekään en mene salille! Mieluummin kävelen jossain metsässä! Siellä ei kukaan katsele arvostelevasti! Mulla itsellä ois noin 40 kilon puotos edessä!
 
voi juku
Alkuperäinen kirjoittaja TiinuLiinu:
Tästä samasta syystä itsekään en mene salille! Mieluummin kävelen jossain metsässä! Siellä ei kukaan katsele arvostelevasti! Mulla itsellä ois noin 40 kilon puotos edessä!
Täällä melkein samanlainen urakka edessä! Huh huh!
 
mie
Oon käynyt salilla useita vuosia ja keskustellut tästä aiheesta monen ihmisen kanssa, enkä tiedä ketään kuka niin nenänvarttaan pitkin katselisi juuri lihavia ihmisiä. Mulle on ainakin ihan sama, minkäkokoinen ihminen on joka salilla käy! Taitaa olla vikaa omassa päänupissa, jos luulee että nyt katsotaan pahasti!
 
Taru
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Oon käynyt salilla useita vuosia ja keskustellut tästä aiheesta monen ihmisen kanssa, enkä tiedä ketään kuka niin nenänvarttaan pitkin katselisi juuri lihavia ihmisiä. Mulle on ainakin ihan sama, minkäkokoinen ihminen on joka salilla käy! Taitaa olla vikaa omassa päänupissa, jos luulee että nyt katsotaan pahasti!
Käyt sitten varmaan jossain 60 v mummojen salilla. Näitä kyyliä, naureskelijoita kyllä löytyy mitä oon itse kattonut ku salilla käyn. Nää tirskujat onkin tälläsiä 20 v teini pissiksiä jotka ei osaa edes tehdä laitteilla mitään, kuhan hengailee.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Itse en kyllä ole vastaavaa huomannut, mun salilla käy ihmisiä joka kokoista mutta ei ketään sen enempää tuijoteta vaan kaikki tuntuu kyllä keskittyvän omaan treeniinsä.
Se tuijotus taitaa usemmiten olla siellä "tuijotettavan" omassa päässä...
 
TiinuLiinu
Ette te hoikat pysty yksinkertaisesti "astumaan" meidän pullukoiden kenkiin! Jos on koko ikänsä ollu pullukka ja haukuttu, ja tuijoteltu! Sitä on hankala muuttaa! Varsinkin kun joillakin se pullukkuus on sairaus ei vain urheilemattomuuden vika! Laihat vois tällaisten keskustelun aloitusten vastaan tullessa siirtyä seuraavaan aloitukseen!

Eiköhän meitä pullukoita ole jo riittävästi arvostelu ja meidän ajatusmaailmaa, miten me asiat nähdään!
 

Yhteistyössä