Minkä takia monilla naisilla on tarve olla paska?

  • Viestiketjun aloittaja Wonderer?
  • Ensimmäinen viesti
Wonderer?
Ilkeä, alentava yms. toiselle naiselle? Katsotaan päästä varpaisiin ohimennessään, survaistaan ilkeästi sanoilla esim. jos mainitsee pitävänsä jostain tai olevansa pitämättä, niin toisen täytyy sanoa jotain joka saa toisen mielipiteen kuulostamaan lähinnä naurettavalta.
Tarve on ilmeisesti johonkin, mutta miksi kun ei ole mitään syytä vihata toista (olisi riita, katteettomia juoruja tms. taustalla)? Kerrotteko minulle ketkä tätä harrastatte, miksi teette tällaista, mitä siitä saatte?
 
..
Miksi lapset kiusaa toisia? Ihan sama juttu näillä aikuisilla vanhemmilla. On paha olla, tulee parempi mieli ja tuntee olevansa parempi ihminen kun pääsee haukkumaan toisia :)
 
Ap
Tää ketju muuten saa varmaan max. 5 vastausta, kun taas joku joka ihmettelee onko hänen pimpsansa kenties ruma, saa 5 sivua vastauksia. Kuvastaa varmaan tätä nykysuomen naisten olemusta, ikävä kyllä.
 
Tässä yksi teoria:Vitutuksen määrä maailmassa on vakio, ja jos käyttäydyn niin, että toista alkaa vituttaa, se on mun vitutuksesta pois.
Mutta oikeasti, tästä ei oikein saa ketjua, koska sehän on niin ilmeistä, että se on vaan tapa koittaa peittää omaa pahaa oloaan.
 
mä en näin aikuisena kyllä ole kohdannut juurikaan tuollaista käytöstä. on toki joitakin jotka on olevinaan jotain parempaa kuin muut, mutta he eivät vain noteeraan "huonompiaan". nuorempana noita silmäyksiä ja hihityksiä jne. tuli ja itsekkin niihin sorruin. tosin ei tuo ollut sukupuoliriippuvaista. samaa tekee sekä tytöt että pojat
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:
mä en näin aikuisena kyllä ole kohdannut juurikaan tuollaista käytöstä. on toki joitakin jotka on olevinaan jotain parempaa kuin muut, mutta he eivät vain noteeraan "huonompiaan". nuorempana noita silmäyksiä ja hihityksiä jne. tuli ja itsekkin niihin sorruin. tosin ei tuo ollut sukupuoliriippuvaista. samaa tekee sekä tytöt että pojat
Sun pitäis tulla meille töihin, niin kohtaisit ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:
mä en näin aikuisena kyllä ole kohdannut juurikaan tuollaista käytöstä. on toki joitakin jotka on olevinaan jotain parempaa kuin muut, mutta he eivät vain noteeraan "huonompiaan". nuorempana noita silmäyksiä ja hihityksiä jne. tuli ja itsekkin niihin sorruin. tosin ei tuo ollut sukupuoliriippuvaista. samaa tekee sekä tytöt että pojat
Sun pitäis tulla meille töihin, niin kohtaisit ;)
Tai sitten TULKINNANVARAISELLA on niin vahva itsetunto ja omanarvontunto, ettei hän kertakaikkiaan ole enää aikuistuttuaan kiinnittäny huomiota muiden mulkaisuihin ja supinoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Tää ketju muuten saa varmaan max. 5 vastausta, kun taas joku joka ihmettelee onko hänen pimpsansa kenties ruma, saa 5 sivua vastauksia. Kuvastaa varmaan tätä nykysuomen naisten olemusta, ikävä kyllä.
No en kovin laajoja päätelmiä ihmisten olemuksesta menisi tällaisen palstan perusteella vetämään. Mun maailmankuva ainakin olisi aika lohduton, jos pitäisi jonkun kaksplussan tai suomi24:n perusteella vetää johtopäätökset ihmisistä. Niihin hakeutuu tietynlaiset kirjoittelijat...

Ja mitä itse aiheeseen tulee, niin... osittain varmasti totta. En mä kyllä pelkästään naisten niskaan sälyttäisi tuota käyttäytymistä... homo homini lupus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
No mä saan noita katseita jatkuvasti :ashamed:
Olis kiva tietää et mitä mä teen väärin :snotty: Muuta ku et oon olemassa...
höpö höpö! ole vaan oma ittesi ja anna tuijotella. minulla on muuten tapa katsella ihmisiä, koska mulla on äärettömän tarkka kasvomuisti. enkä tarkoita että katselisin negatiivisesti ihmisiä. mies saa aina kuulla kommentteja silmistä, suista,hiuksista jne. musta on ihana katsella erilaisia ihmisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
No mä saan noita katseita jatkuvasti :ashamed:
Olis kiva tietää et mitä mä teen väärin :snotty: Muuta ku et oon olemassa...
Olet nätti, se riittää.
No ei kyl ollu sellainen olo esim viime sunnuntaina yksis ristiäis kun kaikki tuijotti :snotty:
No joo, kaikki oli meikattu tosi nätisti ja kevyesti ja mä olin sit vetänyt kunnon fiftarityyliset rajaukset yms... :ashamed:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
No mä saan noita katseita jatkuvasti :ashamed:
Olis kiva tietää et mitä mä teen väärin :snotty: Muuta ku et oon olemassa...
Olet nätti, se riittää.
No ei kyl ollu sellainen olo esim viime sunnuntaina yksis ristiäis kun kaikki tuijotti :snotty:
No joo, kaikki oli meikattu tosi nätisti ja kevyesti ja mä olin sit vetänyt kunnon fiftarityyliset rajaukset yms... :ashamed:
No sehän joitain justiin harmittaakin, että jos joku ei suostukaan olemaan yhtä huomaamaton.
 

Yhteistyössä