Minkä takia monilla naisilla on tarve olla paska?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Wonderer?, 14.07.2010.

1. Wonderer?

Wonderer? Vieras

Ilkeä, alentava yms. toiselle naiselle? Katsotaan päästä varpaisiin ohimennessään, survaistaan ilkeästi sanoilla esim. jos mainitsee pitävänsä jostain tai olevansa pitämättä, niin toisen täytyy sanoa jotain joka saa toisen mielipiteen kuulostamaan lähinnä naurettavalta.
    Tarve on ilmeisesti johonkin, mutta miksi kun ei ole mitään syytä vihata toista (olisi riita, katteettomia juoruja tms. taustalla)? Kerrotteko minulle ketkä tätä harrastatte, miksi teette tällaista, mitä siitä saatte?

2. ..

.. Vieras

Miksi lapset kiusaa toisia? Ihan sama juttu näillä aikuisilla vanhemmilla. On paha olla, tulee parempi mieli ja tuntee olevansa parempi ihminen kun pääsee haukkumaan toisia :)

3. Ap

Ap Vieras

Tää ketju muuten saa varmaan max. 5 vastausta, kun taas joku joka ihmettelee onko hänen pimpsansa kenties ruma, saa 5 sivua vastauksia. Kuvastaa varmaan tätä nykysuomen naisten olemusta, ikävä kyllä.

4. LisaMarie

LisaMarie Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.04.2005
    Saadut tykkäykset:
    2
    Tässä yksi teoria:Vitutuksen määrä maailmassa on vakio, ja jos käyttäydyn niin, että toista alkaa vituttaa, se on mun vitutuksesta pois.
    Mutta oikeasti, tästä ei oikein saa ketjua, koska sehän on niin ilmeistä, että se on vaan tapa koittaa peittää omaa pahaa oloaan.

5. TULKINNANVARAINEN

TULKINNANVARAINEN Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2008
    Saadut tykkäykset:
    2
    mä en näin aikuisena kyllä ole kohdannut juurikaan tuollaista käytöstä. on toki joitakin jotka on olevinaan jotain parempaa kuin muut, mutta he eivät vain noteeraan "huonompiaan". nuorempana noita silmäyksiä ja hihityksiä jne. tuli ja itsekkin niihin sorruin. tosin ei tuo ollut sukupuoliriippuvaista. samaa tekee sekä tytöt että pojat

6. Ap

Ap Vieras

Sun pitäis tulla meille töihin, niin kohtaisit ;)

7. LisaMarie

LisaMarie Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.04.2005
    Saadut tykkäykset:
    2
    Tai sitten TULKINNANVARAISELLA on niin vahva itsetunto ja omanarvontunto, ettei hän kertakaikkiaan ole enää aikuistuttuaan kiinnittäny huomiota muiden mulkaisuihin ja supinoihin.

8. rattus

rattus Jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.08.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    No en kovin laajoja päätelmiä ihmisten olemuksesta menisi tällaisen palstan perusteella vetämään. Mun maailmankuva ainakin olisi aika lohduton, jos pitäisi jonkun kaksplussan tai suomi24:n perusteella vetää johtopäätökset ihmisistä. Niihin hakeutuu tietynlaiset kirjoittelijat...

Ja mitä itse aiheeseen tulee, niin... osittain varmasti totta. En mä kyllä pelkästään naisten niskaan sälyttäisi tuota käyttäytymistä... homo homini lupus.

9. Essie

Essie Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.06.2009
    Saadut tykkäykset:
    1
    No mä saan noita katseita jatkuvasti :ashamed:
    Olis kiva tietää et mitä mä teen väärin :snotty: Muuta ku et oon olemassa...

10. Olet nätti, se riittää.

11. TULKINNANVARAINEN

TULKINNANVARAINEN Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2008
    Saadut tykkäykset:
    2
    höpö höpö! ole vaan oma ittesi ja anna tuijotella. minulla on muuten tapa katsella ihmisiä, koska mulla on äärettömän tarkka kasvomuisti. enkä tarkoita että katselisin negatiivisesti ihmisiä. mies saa aina kuulla kommentteja silmistä, suista,hiuksista jne. musta on ihana katsella erilaisia ihmisiä.

12. Essie

Essie Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.06.2009
    Saadut tykkäykset:
    1
    No ei kyl ollu sellainen olo esim viime sunnuntaina yksis ristiäis kun kaikki tuijotti :snotty:
    No joo, kaikki oli meikattu tosi nätisti ja kevyesti ja mä olin sit vetänyt kunnon fiftarityyliset rajaukset yms... :ashamed:

13. No sehän joitain justiin harmittaakin, että jos joku ei suostukaan olemaan yhtä huomaamaton.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri