Minkä tuotteen ''laatu'' ei sinua vakuuttanut? Mihin petyit?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ostin viimetalveksi lapsille viikingin goret ja meillä ei tykätty.
-pakkasella kylmät ja kun kastuu niin saa viikon kuivattaa et voi taas laittaa jalkaan.
Ei tuli meille enää niitä poppoita.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22227576]Ostin viimetalveksi lapsille viikingin goret ja meillä ei tykätty.
-pakkasella kylmät ja kun kastuu niin saa viikon kuivattaa et voi taas laittaa jalkaan.
Ei tuli meille enää niitä poppoita.[/QUOTE]

Ja lisään että olivat vielä kalliita kenkiä.
 
"vieras"
Meillä ei muuta käytetäkään.. aina jalat lämpöset ja kuivat =)

Ikinä enää en osta Reiman kumppareita.
Meidän vilkukissa tyttö palelee niissä nollakelilläkin. vaikka olis kaks villasukkaa ja puuvillaa ei lainkaan. ja vielä ihan sopivat kengät ettei ole pienet. Ja isompi kun saa kasteltua ihan kaikki kengät ja ku varresta menee lumi tai vesi kenkään niin niitä saa sit kuivattaa ihan tolkuttomasti.
 
"Tiina"
[QUOTE="vieras";22227576]Ostin viimetalveksi lapsille viikingin goret ja meillä ei tykätty.
-pakkasella kylmät ja kun kastuu niin saa viikon kuivattaa et voi taas laittaa jalkaan.
Ei tuli meille enää niitä poppoita.[/QUOTE]

Eihän ne oikein ole pakkaskengät :(. Meillä on noita ollut jo 3 talvena peräkkäin. Käytetään loskakeleillä pikkupakkasilla. Eivät ole koskaan kastuneet läpi, erinomaiset ja sopivat poikani jalkaan. Harmi, jos teillä eri kokemus!

Minä olen ollut pettynty Gina tricotin vaatteisiin. Ihan surkeita. Yhden pesun jälkeen nyppyä ja saumat vinosas. 2 paitaa kokeiltu, en osta enää. Pitää siis panostaa vain laatuun.
 
[QUOTE="vieras";22227609]Meidän vilkukissa tyttö palelee niissä nollakelilläkin. vaikka olis kaks villasukkaa ja puuvillaa ei lainkaan. ja vielä ihan sopivat kengät ettei ole pienet. Ja isompi kun saa kasteltua ihan kaikki kengät ja ku varresta menee lumi tai vesi kenkään niin niitä saa sit kuivattaa ihan tolkuttomasti.[/QUOTE]

Meillä on noilla kolmella aina olu viikkarin goret, ei edes villasukkaa oo tarvinnut :) Varrestakaan ei oo vesi kovin usein mennyt sisään, ellei sitten ole joku jättilätäkkö :D Mutta eihän kaikille kaikki sovi.
 
"vieras"
Minua on valistettu, että Vikingeihin EI saa laittaa villasukkia (en tiedä onko totta vai legendaa, meillä käytössä ilman ihan muuten vaan).

Kaikki muumituotteet, mitä lapset ovat saaneet ovat olleet toivottomia! Jostain puhallinsoittimestakin sai vanhempi puhaltaa silmät päässä seisten, niin sai kuulumaan pienen puupahduksen kahden painikkeen alta, kolmannen soimiseen ei talosta löytynyt tarpeeksi vahvaa puhkujaa...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22227709]Minua on valistettu, että Vikingeihin EI saa laittaa villasukkia (en tiedä onko totta vai legendaa, meillä käytössä ilman ihan muuten vaan).

Kaikki muumituotteet, mitä lapset ovat saaneet ovat olleet toivottomia! Jostain puhallinsoittimestakin sai vanhempi puhaltaa silmät päässä seisten, niin sai kuulumaan pienen puupahduksen kahden painikkeen alta, kolmannen soimiseen ei talosta löytynyt tarpeeksi vahvaa puhkujaa...[/QUOTE]

Ja minulle sanottu että sinne ei saa laittaa puuvillasukkaa. Pelkkä villasukka. Tosin meillä ei ole lapsi tarennu vaikka sinne olis laittanu minkälaista sukkaa.
 
iiu
Ida T:n vaatteet. Ihania kuoseja, mutta kaikissa ollut jotain vikaa, nepparit irronnut, tms.
Tutta:n kengät. Ei hyvät, vaikka vaatteet taas ihan kelpoisia.

Muita ei nyt tule mieleen.

Ai niin Marimekon pallopaita reklammoitiin kahdesti... ensin oli reikä saumassa ja toisesta irtosi neppari toisella käyttökerralla. Asiakaspalvelu marimekolla taas saa paljon plussaa!
 
[QUOTE="hmm";22227782]icepeak ei edes ole kallis merkki, moni sekottaa peak performanceen. Eilenkin icepeakin 2-os. puvut lapsille 59,90€ prismassa...[/QUOTE]

no en väittänytkään että olisi kallis.
mutta kalliimpi kuin joku ihan "merkitön" .
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22227742:
Meandin 'kestää ihan mitä vaan' laatuun olen ollut pettynyt.
siis mä en ole vieläkään vakuuttunu et mikä niissä kestää ja kestää. Ne trikoopaidat menetti heti värin. En tiedä onko niiden tarkoituskin olla sen näkösiä et ovat heti ku milkoonaa kertaa pestyt.
Ne joustofortee housut on kestäny ihan hyvin ja tuttavani kehu niitä farkkuja. Tosin mä en taas ymmärrä et miten jotku raskii ostaa ihan pito ja koti housuiksu niin kalliitaa vaatteita. (mä olenkinki pihi ja ompelen itse)
 
"juu"
Fisher Pricen maatilaan petyin. Luulin merkkiä laadukkaaksi, mutta meidän 1-vuotias sai maatilan lehmän oven rikki alle puolen tunnin, vaikka leikki tosi nätisti sillä. Ovi ei enää halunnut aueta eikä lehmä ammua. Ja samalla se kukkokin lopetti kiekumisensa ja rallattelunsa.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";22227782]icepeak ei edes ole kallis merkki, moni sekottaa peak performanceen. Eilenkin icepeakin 2-os. puvut lapsille 59,90€ prismassa...[/QUOTE]

No pitäis tuohon hintaan silti jo jotain kestää.
Just niin pöyristyttävää et jos tuo ei ole jostain kallis niin sen ei tarvikkaan estää ja meidän heikkotuloisten on se vaan kestettävä.
 
"vieras"
[QUOTE="juu";22227808]Fisher Pricen maatilaan petyin. Luulin merkkiä laadukkaaksi, mutta meidän 1-vuotias sai maatilan lehmän oven rikki alle puolen tunnin, vaikka leikki tosi nätisti sillä. Ovi ei enää halunnut aueta eikä lehmä ammua. Ja samalla se kukkokin lopetti kiekumisensa ja rallattelunsa.[/QUOTE]

Ja mä petyin siihen parkkitaloon. Hajos tosin nopeesti. Ja monet muutkin ko lelut.
 

Yhteistyössä