Minkä värinen hääpukusi oli?

Minkä väriset hääpuvut teillä häissä oli? Tähän voi vastata nii miehet kun naisetki. Kuvia ois kiva nähdä =)
Itse en halua valkoista, paitsi jos on pellavapuku niin sitten puvusta voi valtaosa olla valkosta muttei koko puku. Samoin meillä mies ei halua mustaa pukua. Tulee vaan vähän kinkkinen paikka kun mies ei halua nähdä minun pukua ennakkoon, kinka sit saadaan sopusointuset puvut :D Tarttee varmaan ottaa puvut samasta paikasta, tai sit minun pitää käydä inffoomassa miehen pukuliikettä jos eri liike.
 
Sellainen luonnonvalkoisen ja puhtaanvalkoisen välimaastossa oleva.
Saako tähän liitettyä kuvan jotenkin?
Olis meinaan myynnissä :p Morsmaikusta ostettu Johanna Lätin suunnittelema puku kokoa 36 (omat mitat 171cm/64kg, eli lähinnä kokoa 38).
 
keiju86
Kermanvärinen puku oli. Tai yläosa oli enemmänkin sen värinen, alaosa oli valkoinen. Ja sitten oli kultainen hartiahuivi. Eka puku oli täysin valkoinen, mutta olin raskaana ja maha kasvoi enemmän kuin tajusin, joten piti ostaa uusi puku. :D
 
Kerman värinen, laahuksessa ja yläosassa oli hieman muuta kangasta tummempia "kuvioista" siis siihen kankaaseen kudottuna. Tosi ihana puku =) Tuolla varastossa se on edelleen kankaiseen pukupusiin säilöttynä, jospa joskus sen raskis myydä; kun ei ole mikään kermakakku niin on sen verran ajaton, että vielä nyt kuudenkin vuoden jälkeen se olisi morsiammelle tyylikäs.
 

Yhteistyössä