Minkä värinen iltapuku??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
musta on ainakin turvallinen vaihtoehto. Tumman vihreä/oliivinvihreä tuli myös mieleen...Ja sitten semmoinen sähkön sininen ...en kyllä tiedä miksi. Ainakin erottuisi joukosta ;)
Vihreä olisi kyllä hyvä (ja lempivärikin vielä) mutta viime vuonna oli jo vihreä puku, niin en viitsi vihreää laittaa.
 
Varmaan riippuu myös punaisen väristä (eli onko aitoa porkkanaa vai kylmää punaista purkista). Porkkanalle mennee hyvin kaikki murretut sävyt okran keltaista tai kultaista, sitä sammaleen/oliivinvihreää, kuparinruskeaa, yms. Jo yksittäisellä sävyllä on merkitystä
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Varmaan riippuu myös punaisen väristä (eli onko aitoa porkkanaa vai kylmää punaista purkista). Porkkanalle mennee hyvin kaikki murretut sävyt okran keltaista tai kultaista, sitä sammaleen/oliivinvihreää, kuparinruskeaa, yms. Jo yksittäisellä sävyllä on merkitystä
No mulla on semmonen kirkkaan punanen tää mun tukka ja mietiskelenkin tässä, että minkähän värinen puku sopisi mulle.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Pukuvuokraamoista, olisi tietty hyvä sovittaa, koska ihon sävy vaikuttaa sopivaan väriin enemmän kuin hiusten väri.
en mä rupea kyllä pukuvuokraamosta sitä vuokramaan kerta katsonut niiden hintoja ja ne on jotain 250e/vuokraus! viime vuonna ostin sen mun vihreän iltapuvun 50e huuto.netistä.
 

Yhteistyössä