Minkä värinen taso keittiöön?

  • Viestiketjun aloittaja "ira"
  • Ensimmäinen viesti
"ira"
Lattia on saarnimosaiikkiparkettia, väri on siis vaalea puu, vähän kellertävä. Keittiön ovet on valkoiset, ilman mitään koristeluja. Vetimet on "matat harmaat rautaset". Keittiön seinä on harmahtava. Nykyinen taso on valkoinen, mutta vaihdan sen uuteen samalla kun vaihdan välitilan laatoituksen. Onko yleensä niin, että lattian kanssa samaa sävyä oleva taso?

Entä minkähänlaiset laatat? nyt näyttää olevan isoa laattakokoa, mutta itse ajattelin pienempää.. Onko kukaan käyttänyt laattaliimaa, jolla laatan saa helposti asetettua paikoilleen?
 
Laitat tietenkin sen kokoiset laatat, joista sä tykkäät. :) ei kannata mennä muodin mukana, kun muoti muuttuu ja sua voi jäädä harmittamaan, kun et tehny oman mielesi mukaan alunperinkin. ;)

Tason värejä on tosi monta. Meinasitko laminaattia, kiveä vai puuta? Jos laminaattia, suosittelen, et käyt useammassakin keittiöliikkeessä. Niissä on tosi erilaiset valikoimat.

Mut sen vinkin omasta kokemuksesta annan, et valkkaa joku, joka on vähän kirjava. :D Eli siis semmonen suht' tasasen värinen (esim. takavuosien palapähkinä) on tosi hankala pitää puhtaana, kun jokainen pienikin muru näkyy. Mulla oli edellisessä keittiössä tota palapähkinää ja meinasin tulla hulluksi sen kanssa, vaikken mikään siivoushullu olekaan. :D Tähän keittiöön valitsin semmosen tummanharmaan marmorilaminaatin (sopivasti kirjava) ja on niiiiiiiiiiiiiiin paljon helpompi. Toki tuotakin pestä pitää, mutta eipä loista joka murunen ja pisara heti silmään. =)
 
"ira"
toki pitää valita oman maun mukaan. tosin tämä asunto on sellainen, jossa en kovin montaa vuotta enää asu itse... Mutta laminaattitasoa tod. näk. suunnittelen (edullinen)..
 
[QUOTE="ira";22035568]toki pitää valita oman maun mukaan. tosin tämä asunto on sellainen, jossa en kovin montaa vuotta enää asu itse... Mutta laminaattitasoa tod. näk. suunnittelen (edullinen)..[/QUOTE]

Ja laminaatti on toimiva. :) Just viikonloppuna oltiin kyläreissulla, jossa on puutaso ja siellä kyllä emäntä kiros sen alimpaan helv...

Aito kivitaso ois joo kiva, mut on kyllä niin hintava, et laminaatti passaa meille ihan yhtä hyvin. :D Mut suosittelen, et meet tosiaan liikkeeseen kattomaan, mitä on tarjolla. Niitä on niin monta.
 

Yhteistyössä