Minkä väriset vaunut ottaisit tytölle ja pojalle? Entäs mikä väri sopisi kummallekkin? (sis. vaihtoehdot)

halipupu harmaana
Mun mielestä noi kaikki käy kummallekin, ei se vauva vielä paljon väreistä ymmärrä. Vanhempia varten ne vaunujen värit on, eikä poikalapsi varmaan mene pilalle punasissa vaunuissa, vaaleanpunaisissa ehkä.
 
Noista värivaihtoehdoista ottaisin siniset tai laivastonsiniset, kummat olisi livenä kivemmat. Ja ne ottaisin tytölle tai pojalle kummalle vaan. Ei mun tytölle pippeliä kasvanut, vaikka sinisissä vankkureissa makkoilikin ja sinisessä liinassa roikkuikin. Pojalla meillä ei ole vaunuja, mutta sen pippeli ei ole hävinnyt mihinkään, vaikka lainaa isosiskon vanhoja kirkkaanpunaisia vaippoja.
 
epäoleellista
Vauvahan ei vaunujen väristä kärsi. Punainen oli pirteä.
Mutta onko tuo malli, lähinnä pyörät kovin kätevät Suomen talvessa. Valitsisin vaunut joissa molemmat pyörät isot. Mutta makija on monia.
 
Mun mielestä oikeastaan kaikki noista sopisivat kummalle sukupuolelle vain. Itse en ottaisi noista vihreitä, beigejä enkä laivastonsinisiä, hurjan ankeat sävyt. :| Violetit ja punaiset miellyttivät silmääni eniten, violetit varsinkin sopisivat kummalle sukupuolelle vain.
 

Yhteistyössä