Minkäikäiselle lapselle mp3-soitin?

Mari -76
MP3-soitin kuuluu sarjaan jos omilla säästöilläsi ostat niin saat ostaa. Synttärilahjaksi en ostaisi. Ja halvimmat ovat kuitenkin ihan viikkorahoista säästettävissä.
 
Mari -76
Lähinnä en kai ostaisi synttärilahjaksi, koska jotenkin 9-vuotias on vielä mielestäni aika nuori, ja keksin parempiakin lahjoja, mutta toisaalta en estelisi, jos haluaisi itse ostaa, kun saa tehdä rahoillaan mitä haluaa. Ja toisaalta minusta on hyvä että lapsi oppii tavoitteellista säästämistä. Aika tarkka olisin sen kanssa kuinka kovaa lapsi saa sitä kuunnella, sovittaisiin yhdessä joku volyymiraja jota ei saa ylittää.

Toisaalta MP3-soitin on mainio pikkuisten rauhoittaja - kun laittaa napit korville niin suu menee yleensä tukkoon. Mutta eivät pikkuiset siihen omaa soitinta tarvitse.
 
yks
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:
Lähinnä en kai ostaisi synttärilahjaksi, koska jotenkin 9-vuotias on vielä mielestäni aika nuori, ja keksin parempiakin lahjoja, mutta toisaalta en estelisi, jos haluaisi itse ostaa, kun saa tehdä rahoillaan mitä haluaa. Ja toisaalta minusta on hyvä että lapsi oppii tavoitteellista säästämistä. Aika tarkka olisin sen kanssa kuinka kovaa lapsi saa sitä kuunnella, sovittaisiin yhdessä joku volyymiraja jota ei saa ylittää.

Toisaalta MP3-soitin on mainio pikkuisten rauhoittaja - kun laittaa napit korville niin suu menee yleensä tukkoon. Mutta eivät pikkuiset siihen omaa soitinta tarvitse.
kenens soittimen ne sitten ottaa?? jos ne ei kerran omaa tarvi,, naapuristako haetaan?
 
Mari -76
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äidin lenkki-mp3 kenties menee sit pienen rauhoitteluun :saint:
:) Siis just näin. Meillä ei ole miehellä ja minullakaan omia soittimia, käytetään paria soitinta miten sattuu, toinen tosin on tällä hetkellä rikki joten hyvässä sovussa sama soitin käy vähän kaikkiin tarkoituksiin.

Mutta siis onhan tässä sekin että onko yleensä perheessä tapana haalia eletroniikkaa. Ei meillä miehen kanssa ole edes omia kännyköitä, emmekä omista telkkaria tai stereoita.

(Hohhoijjaa, kuulostetaanpa me askeetikoilta :D)
 
vieras
Meilläkin on mun mp3, jota kaikki käyttää =) Kännykät on omat ihan käytännön takia, muuten kaikki yhteistä ja vain 1 tietokone taloudessa. Ja molempien meilitkin tulee kerralla näkyviin ilman salasanoja tms.
 

Yhteistyössä