Minkäkokosia folikkeleita?

heips!
Onko teillä ollu minkäkokosia folikkeleita ja niistä on sit seurauksena ollut raskaaksi tulo? Kun mun lääkäri oli tänään vähän epävarma kerkeiskö kasvaa ju se folikkeli oli 1,1cm ja kp 11. Kun sen pitäs kuulema olla 1,5-1,7 cm jotta ovulaatio tapahtus.
 
Anneke
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 09:58 miina kirjoitti:
Moi. Mulla oli 18mm ja 22mm ultrassa kp13. Gynekologi meinasi, että voivat kumpikin irrota hetkellä minä hyvänsä. Toinen noista sitten hedelmöittyi ja nyt on rv20.
..passaako kysyä minä kp:nä pupuilitte, että onnistui noin hyvin? :saint: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 10:02 Anneke kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 09:58 miina kirjoitti:
Moi. Mulla oli 18mm ja 22mm ultrassa kp13. Gynekologi meinasi, että voivat kumpikin irrota hetkellä minä hyvänsä. Toinen noista sitten hedelmöittyi ja nyt on rv20.
..passaako kysyä minä kp:nä pupuilitte, että onnistui noin hyvin? :saint: :hug:
Juu, sopii kysyä. ;) Pupuiluja harrastettiin kp13 ja kp15. Hoitoina oli tupla-Clomit ja tupla-Terot, kolmannesta "avustetusta" kierrosta tärppäsi.
 
Anneke
Miina: täällä menossa eka clomi kierto, Teroja en kuitenkaan aloittanut vaikka niitä olisi ollut (lääkäri ei määrännyt)

Nyt kp 20 ja iltaisin outoja kramppeja ja viiltelyitä. Olo muutenkin täysin toinen kuin aikana kun en ovuloinut :ashamed:
Viime perjantaina sain o-testiin 2 viivaa, ja la-su pupuilua :saint: Tahtoisin niin kovin..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 10:32 Anneke kirjoitti:
Miina: täällä menossa eka clomi kierto, Teroja en kuitenkaan aloittanut vaikka niitä olisi ollut (lääkäri ei määrännyt)

Nyt kp 20 ja iltaisin outoja kramppeja ja viiltelyitä. Olo muutenkin täysin toinen kuin aikana kun en ovuloinut :ashamed:
Viime perjantaina sain o-testiin 2 viivaa, ja la-su pupuilua :saint: Tahtoisin niin kovin..
Täällä pidetään peukkuja, toivottavasti tärppää mahd. pian! Käytkö seurannassa miten nuo Clomit alkavat vaikuttaa? Mä kävin joka toinen kk.
 
Anneke
Olin seurannassa kp 13 (viime ke), jolloin näkyi kaksi yhtä suurta, 20mm rakkulaa. Oviksen tikutin silti siis vasta pe ;)

Jos nyt ei tärppää, seuraavan kierron meen "korvakuulolta" ja sit taas ultraan, eli ihan kuten sinä :hug:
 

Yhteistyössä