Minkälainen kokoero sulla ja sun miehellä on? Etu vai haitta?

  • Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Aloittaja"
Ihmettelen, että miten esim. 189cm ja 154cm voivat olla yhdessä! Luulis, että siitä tulis jo käytännön haittaa... Mites teillä? Mitä haittoja ja mitä hyötyjä kokoerostanne on?
 
hmmpsista
Mun kaveri on 156 cm ja sen mies jotain melkein 2 metriä ellei ylikin, niin mä oon aina salaa mielessäni miettinyt että kun ne esim. harrastaa seksiä, niin miten ne pystyy suutelemaan samalla kun toisen suu on about toisen nännien kohdalla....*nolo* oon tyhmä kun mietin tällaisia, I know...
 
-.-
Minä 155cm ja mies 174cm.. Ihan hyvä kokoero. Ei vaikuta mitenkään elämään...

Joskus seurustelin 195cm pitkän miehen kanssa, ja se oli joissain asioissa vähän häiritsevää.. Esim, halaaminen, hän joutu kumartumaan ja mä varvistamaan, tunsin itteni aika hobitiks välillä. .... Sänkypuuhatkaan ei oikeen ottanu sujuakseen, en tiedä sitten että johtuko vaan siitä ettei kemiatkaan lopulta oikeen kohdanneet, mutta kyllähän me oltiin tosi erikokosia jokapuolelta.. Hää iso ja minä pieni.
 
"vieras"
Mä 162 cm mies 190 cm. Etu, ehdottomasti. En tarvitse keittiönjakkaraa, eikä kaupassa miehen kanssa tarvitse ikinä kurkotella mihinkään. Mitään haittaa en ole vielä huomannut.
 
"Myy"
Mun mies on aika tarkkaan saman mittanen ku minäki, olen aika pitkä. Olen tosin aina haaveillu siitä että saisin tuntea itteni pieneksi miehen kainalossa ja että hän jaksais ottaa ja kantaa mut... Ei taida ikinä tapahtua.
 
"Saara"
Itse olen 12 cm miestä pitempi. Joskus alussa mietin että mahdunko edes hänen kainaloon. Ja että ollaan aika näky. Eipä se ole haitannut mitenkään oikeastaan. Tuo on tuollainen pikku-pojan mallinen muutenki. Partakaan ei kasva juuri ja ikää jo 30v :). Minun pikku söpöliini.
 
Mies on 20+ senttiä pidempi ja 20+ kiloa painavampi. Ihan hyvin sovitaan yhteen. Eipä kyllä haittaisi vaikka olisi muunkin mallinen.

Yksi kaveripariskunta oli aikanaan sellainen 155cm ja 198cm tjsp, eipä tuntunut haittaavan.
 
"Mä"
Mä olen 174 ja mies jotain 5 cm lyhyempi. Ei kai tuosta mitään haittaa.. Paitsi että takaapäin ei onnistu, en ole tullut katsoneeksi missä asennossa se yrittää, vai johtuuko siitä että sen reidet on epänormaalin lyhyet.
 
Mie 156 ja mies jotaki 196... Muutenki harteikas ja lihaksikas, iso mies, mie tämmönen pikku piipero... Mut eipä haittaa. Vaikka niska kippeytyyki ko ylöspäin saan katella korkeuksiin. Mut esim pussaaminen on hyvin helppoa, hyppään sylliin vaan. Seksiki luonnistuu aivan mainiosti, ei ongelmia.
 
minttulinnea
Minä 160, mies 188cm.

Olen miestäni myös 5vuotta vanhempi mutta yleensä ihmiset luulevat miestäni vanhemmaksi. :D

Mahdun ihanasti kainaloon. Tulee turvallinen olo nallekarhuni vieressä. Jos nyt puhutaan haitoista se on ehkä ainut, että halaaminen ja pussaaminen seisten on välillä hankalaa siitä syystä että niska kipeytyy kun kurkottaa ylöspäin. Pikkujuttu...
 

Yhteistyössä