Minkälainen kynnys sinulla on tehdä lapsia uusille ja taas uusille miehille?

  • Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti
Todella korkea kynnys.
En voi sataprosenttisen varmasti sanoa, että en tekisi lapsia enää kenenkään kanssa jos eroaisin miehestäni. Mutta enköhän mä pyri siihen, että lapset tehdään vain tämän yhden ja saman miehen kanssa :).
 
eiainaymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
No minä en enää tee lapsia tarkoituksella. Kenenkään kanssa.
mitä tarkoitat töllin ruusa? eikö niitä lapsia yleensä tehdä tarkoituksella vai??
anteeksi tyhmyyteni,mutta en ymmärtänyt lausettasi. Jos kehtaisit valaista minua niin kiitos :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja elämä viskoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Eiköhän monen kynnys ole vain siinä että kun saa jonkun miehen niin heti pitää hommautua raskaaksi että ukko kestäis.Ja ilmeisen useasti ei kestä ja sama alkaa taas alusta.
Timppa on harvinaisen oikeassa ja kun ympärilleen katsoo paljon on uusperheitä, sinun, minun ja meidän lapsia.
Miehen entiset lapset ovat usein se välttämätön paha näille äitipuolille.
Itseni tuntien ja muiden ongelmia lukeneena en ole alkanut moiseen vaan elellyt kuopuksen kanssa kaksin ja ainakin niin pitkään kunnes kuopus kotona asuu.
No sitten olen jo pian eläkkeiässä niin jospa sitten kaverin löytäisi jos nyt hengissä pysyn.
Entiset lapset on sitten aina vaan yhtä ihana sanonta :heart:
 
jaa-a matala sitten kai. olin ajatellut että saan lapset aviomieheni kanssa, aviomies ei vaan halunnut jatkaa hommassaan ja mun syliin jäi vielä tilaa. voihan se olla ettei lapsia tule enempää kuin nämä jo olemassa olevat ja voi olla että tulee, jos sellaisen kumppanin löydän jonka kanssa haluaisin lapsen. en mä kuitenkaan ole ajatellut että en vois enää lapsia tehdä siksi että niistä tulis puolikkaita sisaruksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:
Ei elämässä aina vaan mee kaikki niin kuin on suunnitellut ... Mulla on varmaan tän ketjun matalin :ashamed:
mä voin tulla sun kanssa kaivautumaan sieltä kynnyksen alta :whistle: :xmas:

tai en mä enää, ku eiköhän nää lapset ny riitä, mut niillä ei ole sama isä ;)

mä peesailen ;)

mie voisin kans liittyä tähän joukkoon ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
No kyllä se tässä vakiintuneessa elämänvaiheessa (yli 20 vuotta saman miehen kanssa) ja kahden lapsen jälkeen on aika riivatun korkea se kynnys, se on suorastaan ylivoimaisen korkea! :D
samassa kynnyksessä siis kompuroidaan :D
Juu, kyllä tarvittaisiin melkoisesti työntö- ja nostoapua, että siitä yli mentäisiin. :D Muutenhan sitä toki voi olla kiinnostunut muista miehistä, mutta kyllä kerta kaikkiaan ehdoton ei on sanottava lapsivirityksille! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Sellanen kynnys että mulla on lapsia vain mieheni kanssa ja missään tilanteessa ikinä elämässäni en tee yhtäkään lasta kenenkään muun kanssa ever.
Minä sanoin nuo kohtalokkaat sanat täällä pari kuukautta sitten ja vieläkin saan siitä kuulla kettuilua :whistle:
Mutta silti allekirjoitan ehdottomasti!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Juu, kyllä tarvittaisiin melkoisesti työntö- ja nostoapua, että siitä yli mentäisiin. :D Muutenhan sitä toki voi olla kiinnostunut muista miehistä, mutta kyllä kerta kaikkiaan ehdoton ei on sanottava lapsivirityksille! :D
Näin on, vauvakuumetta ei minuun syty enää ikinä!!! :D Vaikka olisi mikä ihmemies kyseessä
 
elämä viskoo
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
jaa-a matala sitten kai. olin ajatellut että saan lapset aviomieheni kanssa, aviomies ei vaan halunnut jatkaa hommassaan ja mun syliin jäi vielä tilaa. voihan se olla ettei lapsia tule enempää kuin nämä jo olemassa olevat ja voi olla että tulee, jos sellaisen kumppanin löydän jonka kanssa haluaisin lapsen. en mä kuitenkaan ole ajatellut että en vois enää lapsia tehdä siksi että niistä tulis puolikkaita sisaruksia.
Meillä ei tämä kuopukseni todellakaan ole puolikas isoille sisaruksille. Ovat paljon vanhempia ja kaikki paljon höösänneet häntä, oikein paljon rakastettu lapsi.
 
en tiedä onko se korkea vai onko sitä ollenkaan... olen aina halunnut kaksi lasta ja tietysti mieluiten niin että niillä on sama isä. Mutta jos mieheni olisi vaikka yllättäen kuollut ennen kun oltaisiin saatu toinen lapsi alulle,niin en pitäisi mahdottomana että jos olisin uuden miehen löytänyt, niin olisin sen kanssa lapsen tehnyt.
Niin ja miehelläni on lapsia ed.avoliitosta ja kyllä opetetaan lapsille et ne on sisaruksia,ihan kokonaisia vaikkei meidän kanssa asukkaan.
 
elämä viskoo
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Juu, kyllä tarvittaisiin melkoisesti työntö- ja nostoapua, että siitä yli mentäisiin. :D Muutenhan sitä toki voi olla kiinnostunut muista miehistä, mutta kyllä kerta kaikkiaan ehdoton ei on sanottava lapsivirityksille! :D
Näin on, vauvakuumetta ei minuun syty enää ikinä!!! :D Vaikka olisi mikä ihmemies kyseessä
Minä olen tehnyt ihan itseni ja sen takia kun on ollut vielä tehtävä.
Koskaan en ole ollut niin lääpällään mieheen ettäkö haluaisin hänet lapsella sitoa. Aviossa olin kauan mutta viimeisen lapseni tein yksin ja kasvatin, tosin mies ensiavun antoi.
 

Yhteistyössä