Minkälainen lääke on Sirdalut?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Löysin tuollaisia lääkkeitä. Vanhenevat 2014. Ne on minun, mutta en muista, minkälainen vaikutus niillä on. Onko vahvoja?

Olen ollut kolarissa ja saanut reseptille myös noita. Oliko ne jotain lihasrentouttajia?
 
"vieras"
Mulla on kans noita, 2 mg ja 4 mg ja ainakaan muhun noi ei edes vaikuta juuri millään lailla. Aikoinaan lekuri määräs todella pahaan jännityspäänsärkyyn. Toiset taas sanoo että noista tulee ihan "känninen" olo.
 
Ota vaan
Mua pistävät nukuttamaan. Sen takia otan myöhään illalla, en koskaan päivisin. Mulla määrätty juurikin selkäsärkyyn. Särkylääkettä sitten lisäksi. Yleensä riittää, kun otan yhtenä tai kahtena yönä ellei selkä pääse pahaan kuntoon.
 
eb
Mullakin noita selkäsärkyyn. Ja suosituksena silloin oli ottaa nimenomaan buranan kanssa. Yöksi ottaisin. Nukuttaa mua jonkin verran, sen kummemmin ei muuta sivuvaikutusta.
 
"vieras"
Mulla on myös ollu jännityspäänsärkyyn, toimii ihan hyvin ja mulle ei tule niistä mitään sivuvaikutuksia. Tosin yleensä otan nukkumaan mennessä, mut joskus oon joutunu ottamaan keskellä päivääkin, eikä ainakaan 2mg tee mitään ongelmaa.
 
En voi käyttää kuin just yöllä.. jo 2mg väsyttää niin kamalasti. ei ehkä ihan heti, mutta kahden tunnin sisään nukahdan. Vaikea sanoa toimiiko, luultavasti sitten toimii, kun pystyy nukkumaan. Jos päivällä meinaat käyttää ole varovainen...
 
LG
[QUOTE="vieras";28172985]Ok. Mietin vain, että uskallanko ottaa yöksi kipuun. Täräytin selkäni ja se on nyt aika arka. Taidan ottaa Buranaa.[/QUOTE]

Voit ottaa molemmat jos haluat. Sirdalud väsyttää, voi tulla unikin paremmin.
 

Yhteistyössä