Minkälainen mies suostuu hommaamaan väh. 3 lasta?

En siis nyt tarkoita niitä miehiä joiden vaimot on painostanut saadakseen kolme lasta.

Eli minkälainen mies haluaa vapaaehtoisesti tehdä vähintää kolme lasta? Onko heillä niin paljon erilaisempi maailmankatsomus vai elävätkö he tunteella vai miksi tekevät sellaisen valinnan? Olisi mielenkiintoinen tietää. Nyt haluan lähinnä miesten vastaavan tähän!
 
qwerty
vastaan vaikken mies olekaan. kaveri sai just toisen lapsensa ja mies sanoi heti alussa kun lapsista alkoivat puhumaan, että haluaisin ainakin kolme lasta. joillekin se perhe ja sen perustaminen on selvä juttu.
 
En voi tietenkään vastata mieheni puolesta, mutta hän on itse sanonut, että hän on henkisessä kasvussaan jo siinä vaiheessa, että arvomaailma asettaa lapset kaiken muun edelle. Mitään estettä lasten saamiselle ei siis ole.
 
Liila
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
En voi tietenkään vastata mieheni puolesta, mutta hän on itse sanonut, että hän on henkisessä kasvussaan jo siinä vaiheessa, että arvomaailma asettaa lapset kaiken muun edelle. Mitään estettä lasten saamiselle ei siis ole.
Kuulostaa hyvältä.

Valitettavasti minun mieheni ei taida koskaan yltää tuohon. Hänelle omat napa on aina tärkein. Siksi lapsilukumme tulee jäämään kahteen. Minä olisin halunnut vielä kolmannen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liila:
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
En voi tietenkään vastata mieheni puolesta, mutta hän on itse sanonut, että hän on henkisessä kasvussaan jo siinä vaiheessa, että arvomaailma asettaa lapset kaiken muun edelle. Mitään estettä lasten saamiselle ei siis ole.
Kuulostaa hyvältä.

Valitettavasti minun mieheni ei taida koskaan yltää tuohon. Hänelle omat napa on aina tärkein. Siksi lapsilukumme tulee jäämään kahteen. Minä olisin halunnut vielä kolmannen.
Mun mies oli jo nelikymppinen kun tavattiin. Minä en olisi silloin lapsia halunnutkaan jos ei mies olisi ehdottanut.
 
Matti Meikäläinen
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:
En siis nyt tarkoita niitä miehiä joiden vaimot on painostanut saadakseen kolme lasta.

Eli minkälainen mies haluaa vapaaehtoisesti tehdä vähintää kolme lasta? Onko heillä niin paljon erilaisempi maailmankatsomus vai elävätkö he tunteella vai miksi tekevät sellaisen valinnan? Olisi mielenkiintoinen tietää. Nyt haluan lähinnä miesten vastaavan tähän!
Ihan tavallisen miehenä itseäni pidän vaikka onkin nuo kolme lasta.
Neljä vuotta on muuten väliä muksuilla.
Joskus oli ohimennen puhetta vaimon kanssa että 3 kpl voisi olla okei.
Ei sitä sen kummemmin pohdittu. Vaimo sai kun halusi eikä se ollu minustakaan vastenmielistä. Kolmannen jälkeen sitten pohdittiin pitäiskö laittaa varma esto päälle ja jättää vehkeet hupikäyttöön.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:
Meillä on mies se kuumeinen. Itellä tulee kausittain mutta mies tekisi lapsia varmaan kymmenen jos häneltä kysytään. Kun keskimmäinen lapsi oli parivuotias rupesi mies ehdottelemaan että "josko vielä yksi?"
Onhan se lastenteko huomattavasti helpompaa miehille kuin naisille :LOL: Harmi vaan, ettei loppu toimikaan tasa-arvoisesti...
 
äiskä
Kai se on joku perhekeskeinen ihminen sitten ja lapsirakas... Mun miehestä en ois voinu kuvitella ikinä et se edes haluaa lapsia, silloin kun oltiin nuoria ja koulussa. Kun alettiin sitten seurustelemaan se yhtäkkiä kertoikin et on aina haaveillu omien lapsien lisäksi ottaa myös joskus esim. adoption kautta lapsen tai jos ei niin niin ainakin sijaisperhe-tukiperhe toimintaa haluaisi kokeilla. Nyt pian omia lapsia kolme ja se edelleen se haaveilee tummasta afrokikkarapäisestä tytöstä tai siitä et kun nää on isompia niin ryhdyttäis tuki-sijaisperheeksi tms. Musta se on aika ihailtavaa ja tietty vielä ku itekkin oon aatellu samoja juttuja aina.
 

Yhteistyössä