Minkälainen on teille luksus aamiainen?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
meidän vuosipäivä on tänään <3
Pehmeä hyvä jyväisä leipä salaatinlehdellä, kurkulla, tomaatilla ja ehdottomasti paprikaa siihen päälle. Leivän kanssa tuoremehua ja kahvit siihen päälle, jos on synttärit niin kakkukahvi leipien jälkeen. :)
 
oih
Mulla se olis sanomalehti, jonka saa lukea rauhassa.

Kuppi kuumaa, teetä tai kahvia.

Tuoremehua.

Leipä tai kaksi, jossa on kaikkea mahdollista välissä (juustoa, kinkkua, homejuustoa, salaattia, kurkkua...).

Kananmuna keitettynä tai paistettuna (sisältä vähän löysä).

Ja kaikki tietysti jonkun muun tekemänä!
 
No,
-uunituoretta leipää,emmentaljuustoa,palvikinkkua,kasviksia.
-pekonia ja munaa.
-mansikoita,kiivihedelmää ja nektariiniä kuorittuna kauniisti pikkulautaselle laitettuna.
-vastapuristettua appelsiinimehua,haudutettua earl grey-teetä...hiukan kuoharia.

Ja että saisi rauhassa kiirettömänä syödä.
 
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja meidän vuosipäivä on tänään <3;22037891:
Mitä ap itse tuumailee? :)
En mä oikein tiiä, siksi täältä haen vinkkejä :D Mies sano tekevänsä mulle luksusaamiaisen huomenna kun mulla on synttärit ja pyysi kertomaan mitä haluan. Mulla iltaan asti aikaaa miettiä :D Mä kun en yleenäs syö aamiaista tai sit on vaan esim jogurtti niin sen tähden sit hain ideoita että mikä vois olla kiva :)

Että mitä sisältää sana "luksusaamiainen", ja paljonhan vastauksia tuli joista koota se oma aamiaisensa :)
 
"mie"
Luksusta olisi jo se että sen saisi nauttia hiljaisuudessa lehteä lukien.

-Mustaa kahvia
-Croissantteja kinkku-juustotäytteellä
-Tuoretta ananasta, omenaa, viinirypäleitä, vadelmia
-Leivos/kakunpala tai vaan pala hyvää suklaata

Ja oikein luksusta olisi lasi kuohuviiniä :)
 
Luksus
Jotain hyvää, pehmeää leipää (paljon erilaisia päällysteitä)
Juustosarvia/Croisantteja
Kaura-/manna-/riisipuuro + marjoja
Jotain lohta (esim. kylmäsavu)
Kananmuna keitettynä
Maitoa ja tuoremehua
Hedelmiä
Jotain makeaa (esim. suklaata tai jokin ihana leivos tms.) ja kahvi

Naaaaaam!
 
aloittaja
Aivan ihania aamiaisia, voisin syödä kaikkea mahdollista kun tuli nälkä noita lukiessa :D

Mimosa vois olla kiva, eikös se ole appelsiinimehua ja kuohuviiniä, koskaan en ole maistanut ja en silleen tykkää kuoharista niin peittääkö appelsiinimehu sen makua? :)

Ja croissant on hyvä idea, sen väliin kaikkee ihanaa ja hedelmiä lisäksi. Kakkua on sitten illemmalla luvassa, juuri pohjan leivoin ja myöhemmin täyttelen.

Kiitos ideoista :D
 

Yhteistyössä