Minkälainen vaatetus naisella on kamala?

  • Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
Huvikummun Iltavuoro
Ja sitten jos on avoselkäinen toppi ja selkä täynnä finnejä.
En kestä myös sellaisia naisia jotka lataa päänsä täyteen pinnejä,donitseja ja pikkukampoja....
Minihame ei todellakaan käy kaikille eikä napapaita , niistä on saatu näyttöä ihan tarpeeksi.
 
teinikuteet aikuisella naisella, omaan vartaloon sopimattomat vaatteet (esim. lihavilla pikkuvaatteita yms.), fleecetakkeja, käytännöllisiä kävelykenkiä (eli siis eccot ja muut hirvitykset), katuhuoran kuteet (tolppakorot paksuilla pohjilla, minihame, tissipaita) yms.
Kyllä mä olen näissäkin aika nipo :ashamed: :ashamed: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
teinikuteet aikuisella naisella, omaan vartaloon sopimattomat vaatteet (esim. lihavilla pikkuvaatteita yms.), fleecetakkeja, käytännöllisiä kävelykenkiä (eli siis eccot ja muut hirvitykset), katuhuoran kuteet (tolppakorot paksuilla pohjilla, minihame, tissipaita) yms.
Kyllä mä olen näissäkin aika nipo :ashamed: :ashamed: .
Noista käytännöllisistäkin kävelykengistä löytyy oikeesti tyylikkäitäkin kenkiä. Iteskin olen jopa yhdet löytänyt. Harmi vaan kun on niin saamarin kalliit :/ Osa on kyllä nuistakin aika "mummokenkiä".

Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä =)
 
ällöö
Liian pienet vaatteet, korostaa jokaista makkaraa ja jenkkiksiä. Topit, joista tissit meinaa pullahtaa esiin on kans aika mauttomia. Tuulipuvut ja korkokengät on pettämätön yhdistelmä.
 
Mun mielestä jokanen saa pukeutua miten mieli tekee...
Mulla on aina ne haalistuneet liian isot tT-paidat ja salihousut tai verkkarit...

Mun mielestä ne jotka ei kärsi kattoo ni voi sitte kattoo jonnekki muualle tai laittaa silmät kiinni :attn:
 
päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
ne housut , en tiedä oikeeta nimee niille , mut ne on semmosia että toi vyön kohta jää ihan liian alas .
HIRVEEN RUMIA OVAT :headwall:
lantiohousut, ne nuorten muotia höh :D
me ollaankin vanhoja :D
ei varmaan olla vielä vanhoja =)
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
ne housut , en tiedä oikeeta nimee niille , mut ne on semmosia että toi vyön kohta jää ihan liian alas .
HIRVEEN RUMIA OVAT :headwall:
lantiohousut, ne nuorten muotia höh :D
me ollaankin vanhoja :D
ei varmaan olla vielä vanhoja =)


..ja varmana ollaan :LOL: älä väitä, jo keski-ikäisiä kääppänöitä :kieh:
 

Yhteistyössä