minkälaisen kameran kannattaa ostaa surkee valokuvaaja, joka ei saa kuvia onnistumaan..??

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Mahdollisimman halpa ja täysautomaattinen. Mikään huippukamera ei niitä kuvia paremmaksi tee, jos kuvaaja ei osaa. Kannattaa mennä vaikka syksyllä jollekin valokuvauksen peruskurssille kansalaisopistoon tjsp, niin tulee kuvaaminen mielekkääksi. =)
 
Ei sillä väliä vaikka on 6Mpixiä. Vai meinaatko julisteita tehdä. Tavallisiin kymppikuviin riittää ihan hyvin.
Jos on paska kamera muuten niin sitten tietysti kannattaa vähän uusiakin. Niissäkin on todella isoja eroja miten toimivat eri valotilanteissa, tarkennuksissa, terävöinneissä ynnä muussa...

Mä en pokkareista tiedä muuta kuin että mun entinen Ixus ja Olympus on tosi noloja verrattuna mun kännykkään...
 
Me ostettiin just digijärjestelmäkamera ja mä totesin et hyvä kamera teki musta vieläkin surkeamman kuvaajan :D No meillä on tarkoituksena opetella ottamaan niitä kuvia ja käyttämään sitä kameraa, mutta en voi kyllä suositella järkkärikameran ostoa ellei ole kokemusta/sitä oikeasti aio hankkia.. Tulee vaan aina "olen huono kuvaaja"-fiilis kun sillä yrittää ottaa kuvia :LOL:
 

Yhteistyössä