Minkälaisen unen muistat nähnees viimeiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"Pikkuinen Jättiläinen"
Viime yön uni oli ihan hauska! Olin osallistunut Big Brotheriin :D Iso valkoinen asunto ja siellä oli kaiken ikäisiä ihmisiä, jopa lapsia. Kameroita ei näkynyt missään, mutta tiedettiin että meitä kuvataan. Joku muista kysyi, että mitä uskot ihmisten ajattelen sinusta ja jostain syystä vakuuttelin kovasti että uskon olevani ihan normaali (ei siis ihan sitä mitä kysyttiin :D )

Siellä oli sellainen jättileveä sänky ja vauva nukkui vieressäni. Seuraavana päivänä asukkaita tuli lisää ja joukossa oli vanha kaverini ja siinä vaiheessa tajusin että sehän on sen vauvan äiti.. Hävetti ihan hirveästi että miten en tunnistanut sitä vauvaa, vaikka vauvan olin nähnyt ennenkin.
 
Nooo
Sellasta että heräsin ja ihmettelin kun sängyssä oli ahdasta. Katoin sit että mitä ihmettä mies tekee kun sänky heiluu. Homosteli jonkun miehen kanssa siinä vieressä. Kysyin sitten mieheltä että kuinka sää nyt silleen niin vastas että ei uskalla mun kanssa harrastaa mitään etten tuu raskaaksi. Sitten lähdin ja olin kohta jossain mökillä ja siihen se uni loppuikin.
 
Tuhlaajatytär
Näin unta, että mies oli ilmoittanut lapsen jääkiekkoon. Olin vihainen, koska tytöllä jo nyt paljon harrastuksia ja vapaa-aikaakin pitäis jäädä. Olin herätessäkin vielä tuohtunut.
 

Yhteistyössä