Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

Voi perkele! Menin sitten testaamaan pp12 predictorilla ja NEGA! Tai siinähän tuo testiaika kuluu umpeen 30minuutissa, ja viis minuuttia ennen sen umpeutumista vilkaisin vielä testiä ja jos oikeen tihrusti siinä saattoi olla hailakkaakin hailakkaampi viiva (tai oikeastaan jälki). Mies ei sitä nähnyt, mutta ei niiden lasien läpi mitään näekkään! :)
Silti ketuttaa ihan suunnattomasti, että menin tekemään sen testin, kun nyt on semmonen olo että ei tästä v**u tullut taaskaan mitään. Posittiivisuus meni kyllä pöntöstä alas, niin että kosahti!
Tietääkö joku oikeasti mikä sen predictorin herkkyys on? Netistä lukenut vaikka mitä välillä 50-25 iu/ml. Tää ei siis ollut predictor early vaan se ihan tavis...

No jokatapauksessa olotila masentunut, ja surettaa kaikkien palstalaisten puolesta. Ei tätä tuskaa voi oikeasti muut ymmärtää. Toisaalta on sellainen olo, ettei haluais enää yrittää kun tuntuu, ettei tätä uudelleen kestä, mutta toisaalta tiedän, että vielä en voi antaa periksi! Jos tämä kerta meni mönkään, niin uuteen yritykseen lähdetään ja toivotaan parasta!
Vielä en kuitenkaan ole täysin luovuttanut tämänkään kerran suhteen! Perjantaihin asti on toivoa!

Jaksamisia kaikille!
 
Linda testasin pp 10 sen negan ja tänään lugejen joukossa tuli jotain ruskeeta, en usko oman tuloksen muuttuvan, eli en piinaile enää. Tiinu ja Tinttara toivottavasti teidän hailakat viivat vahvistuu, ettei usko tähän touhuun mene lopullisesti.
Parempaa onnea seuraavalle kierrokselle, kaikille nyt negan saaneille!!!
 
Tiinu: samaa mieltä kuin Hugsy tuosta Predictorista, se on ihan paska testi! Predictor early näytti mulle täysin negaa PP8 kun sitten cittarin pregcheck näytti viivaa jo PP9. Siinä kun sitten testailin erinäisillä testeillä niin predictoriin tuli todella todella hailakat viivat vaikka esim. clearbluehen tuli jo selvä ja nopea plussa ja digitaalisiin ja mammaksin testeihin ja oikeesti kaikkiin muihin.
 
Tinttara mä oon niin pahoillani. Ei täs tunnu olevan mitään järkee.... Mulla pari päivää siitä negasta, edelleen tietty harmittaa, mutta pystyn katsomaan eteenpäin jo. Sitten kun sulla on sellanen olo, niin voidaan ruveta suunnittelemaan pas- hoitoa. Eiks sullakin pakkaseen jotain saatu?
Sori jos meen asioiden edelle, mulla ainoa helpottava ajatus on se, ettei tää ollu viimeinen mahdollisuus. Meillähän oli vasta eka ivf, kyllä me vielä se plussa saadaan!!!
:hug:
 
Hugsy Ihanaa!!!:flower: Olen niin iloinen puolestasi! Olet ihan varmasti ansainnut syli kaupalla onnea, kaiken kokemasi jälkeen!

Tinttara Eiköhän lähdetä ostamaan parempia testejä! Oikeesti ajattelin hakea sen clearbluen tänään.

Ross peli ei ole vielä menettetty!
 
Tinttara sori en huomannut aiemmin että sulla oli jo clearblue! Olen todella pahoillani negasta! Toivotaan kuitenkin vielä ihmettä!

Miten on muiden piinailijoiden laita? Meitä on täältä jo monta tippunut pois, mutta entä te joilla testailu vasta edessä. Onko oireita? Minkälaiset fiilikset?

Entä plussanneet, onko teillä jo oikeen kunnon aitoja raskausoireita? Hassua, miten sitä taas alko heti luulemaan kaikkia pieniäkin juttuja oireiksi!

Kävin ostamassa clearbluet ja nyt pähkäilen uskaltaako sitä iltapissistä testailla...
 
Clearblue näytti ihan äsken SELKEÄN ja VARMAN PLUSSAN! Kiitos kaikille clearblueta suositelleille, pelastitte päiväni! Olo on ihan huikea, en voi uskoa tätä, koko ajan täytyy katsella testin plussaa, jota ei todellakaan tarvitse tihrustella!! Miten voikaan olla tesetissä niin paljon eroa! Nyt jännäämään verikokeen tuloksia, jotka saan siis perjantaina.

Tuntuu kauheen pahalta tulla tänne iloitsemaan kun täällä on ollut niin paljon murhettakin. Vähän niinkuin ois jotenkin syyllinen olo.
 
Jännitys kasvaa päivä päivältä. Olen siitä "onnellisessa" asemassa, että saan roikkua vielä täällä piinailijoissa. Liian moni tässä ketjussa on joutunut jo kohtaamaan pettymyksen ja surun. Voimia kaikille jaksaa tästä eteenpäin :hug:
Negan jälkeen kaikki toivo tuntuu olevan taas niin kaukana. Pitää vain jaksaa odottaa ja jännittää uudelleen. Se, jos mikä vaatii voimia.

Tiinulle valtavasti onnea plussasta. On mahtanut olla melkoista vuoristorataa tämä päivä, kun aamulla ensin negaa. Onneksi lähdit reippaasti uuden testin hankintaan ja sait sen plussan vielä samana päivänä.
Lindalle vielä peukkuja perjantain testiin. Toivon, että tulos muuttuu plussaksi.
Ross ja Tinttara :hug: Miksi elämän on oltava joskus niin kovaa ja kylmää.

Tänään on ollut juilimista siihen malliin, että voisi kuvitella menkkojen alkavan muutaman päivän sisään. *syvä huokaus* Töiden jälkeen on ollut hieman öklönhuono olo.
Fiiliksenä on, että ei tästä taaskaan mitään tule. Lauantaina on THE testipäivä, mutta veikkaan, että otan perjantaina varaslähdön. Pari Clearblueta polttelee jo kummasti näppejä (kiitos suosituksista). Onneksi testipäivä on viikonloppuna niin saa märehtiä tulosta rauhassa kotona.

Tähän väliin ihan muuta asiaa...
Mulla pisti sapen kiehumaan ja syynä oli naapurin rouva. Hänen miehensä vanha kaveri vaimoineen oli ottanut koiran. Naapurin rouva ei edes ole montaa kertaa tavannut kyseistä, n. nelikymppistä tuttavapariskuntaa, eikä varsinaisesti tunne heitä henk.koht. tasolla.
Olin paikalla kun tämä tuttavanainen onnellisena selitti koirastaan, että lemmikki on tuonut niin paljon sisältöä heidän elämäänsä. No, tämä naapurin rouva sitten myöhemmin arvosteli seläntakana sitä naista, että "voisi sekin jo mennä itseensä ja ottaa vastuuta elämästään ja tehdä lapsia, että saisi oikeasti sitä sisältöä elämäänsä".
Voi jumankauta että pisti suututtaan. Mä olen tavannut tämän tuttavanaisen tasan sen kerran, en voi tietää heidän elämäänsä, mutta mun mielestä tämä naapurin rouva saisi mennä itseensä eikä hemmettisoikoon aina olla arvostelemassa muita. Ei kaikki niin vaan tee niitä lapsia, joidenkin unelma ei ikinä täyty. Joillekkin se on oma valinta. Mutta kenenkään on turha arvortella toista sen mukaan onko tällä lapsia, tai ei.
Mä olin vaan niin tyypertynyt tästä naapurin kommentista, etten edes älynnyt valistaa sitä rouvaa, ettei lapset aina tule kuin tavara Anttilan postimyyntikuvastosta.

Muoks. Olen niin iloinen Hugsyn puolesta kun arvo on lähtenyt nousuun! Mahtavaa!
 
Viimeksi muokattu:
Hauveli: järkytys... Voimaa!

Tiinu ja Hugsy: onnee oikeen roppa kaupalla. Ihanaa kun joku onnistuu.

ON: mulle kävi sitten näin: tänään tesipäivän aamuna puhdas nega kahdella eri testillä (clearblue digitaalinen ja first signal herkkätesti). Soitin klinikalle ja hoitaja vannotti käyttämään lugeja vielä ja testaamaan viikonloppuna uudestaan. Kysyin suoraan, etä kannattaako se? Hän sanoi, että on ollut töissä 25 vuotta kilinikalla ja nähnyt muutamia tapauksia joissa tulee hyvin myöhäinen plussa ja siksi hän ohjeistaa näin varmuuden vuoksi. Ei antanut suurta toivoa, mutta toivoi kuitenkin että jaksaisin vielä 2-3 päivää, kun vuotoa ei ole. Sitä ei tosiaan ole, ei näy eikä kuulu. Menkkaoireita ei juurikaan ole, lähinnä munasarjoja särkee silloin tällöin ja alavatsalla tuntuu kirvelyä, ei menkkamaisia aaltoja. Voihan helevetti, mikä piina. Eilen jo itkin itkut negasta ja vielä pitäis jaksaa. Mutta kaipa sitä tarttuu oljenkorsiin. Ne hoitajatkin, kun parastahan he meille toivovat. Olipa kiva muuten soitella kesken työpäivän, kun meillä on seinät ihan paperia. Menin videoneuvotteluhuoneeseen, että saan olla rauhassa ja pakostakin tuli itku kesken puhelun. Nyt silmät turvokissa täällä näyttelen että ei tässä mitään, ihan hyvin menee jee, jee.
 
Hauveli en tiedä luetko tätä, mutta viestisi herätti huolen. Toivottavasti kaikki on hyvin.

Jenna menkkakivut voivat olla myös hyvä asia. Mulla esim. alaselkä särkee niin vietävästi iltaisin, että ei meinaa saada hyvää asentoa sängyssä. Öklöolo on hyvä asia! Ja naapurin rouvan kaltaiset ihmiset jätämme omaan arvoonsa!

Tänään piti vielä pissiä tikkuun, kun ei meinaa millään uskoa! Kyllä se on edelleen plussa! :) Nyt vaan iskee hirveä pelko siitä että onko HCG noussut tarpeeksi ja miten raskaus tästä eteenpäin jatkuu... Ei ole kiva olotila tämäkään, vaikka onnen huumassa leijunkin!
 
Onnea tiinu!

Täällä odotellaan menkkoja, eikä kauaa mene enää odotellessa.... pientä vuotoa jo ja mahajuilimiset on aikamoiset jo... huoh.

No, ei muuta kun nokka kohti seuraavia pettymyksiä! (ei kauheen positiivinen asenne....)
 
Aamuhaamu mutta melko selkeä sellainen tuli tänään Mammaksin tikulla! Juuri ja juuri viidessä minuutissa, joka on testin luku aika. Hätähousu kun olin, ja ajattelin että kun kerran on noita testejä ostettuna, niin käytetään pois "huonoimmasta päästä".
Nyt töiden jälkeen Clearbluella aivan selvä plussa!! En osaa sanoa mitään, istun vain ja vilkuilen testitikkua. Ei tunnu todelliselta. On vain hieman öklö olo=)

Voi Hauveli, :hug: Mitä ikinä sinulle nyt onkaan tapahtunut, olen pahoillani.
Garfieldia ei päästetä pois piinailijoista millään. Piinojen piina! Murunen toivoa jäljellä ja jos ne menkatkin on vielä pysyneet pois. Raastavaa odotusta, yritä jaksaa...
Mitä Punahilkalle kuuluu? Mitkä ovat fiilikset?
 
Jenna aivan mahtavaa! Isot onnenhalit!!! Mä kanssa säilytän omia testejäni kuin kultaa! Tiedän se on ällöä, mutta en voi sille mitää! Huomenna vasta hCg tulokset...

Nuo surulliset uutiset vetävät kyllä mielen apeaksi! Jotenkin toivoisi, että kaikki voitaisiin onnistua heti ja ilman kaikkea tuskaa. Kaikki, jotka hoitoihin ovat lähteneet, ovat varmasti tosissaan lapsen hankinnassa ja olisivat mahtavia ja vastuullisia vanhempia! On se niin väärin!
Ja toisaalta tieto lisää tuskaa! Nyt jo kova keskenmenon pelko!
 
Tiinu ja Jenna onnea plussista!

Itsellä olo on edelleen vuoristorataa, ajoittain munasarjoissa kipua ja mahassa kipristelee. Lauantaina testaan, jos ei ole menkat siihen mennessä alkaneet. Toivottavasti eivät alakaan ainakaan vuoteen!
 
Voi Hauveli, mitä on tapahtunut? Voimia kovasti, oon pahoillaan puolestanne :hug:

Pahoittelut negoista muille, lähetän voimia seuraavaan koitokseen!

Minulla oli niin hyvä tunne Hugsyn uusinta verikokeesta ja vielä iloisempi olin kun osoittautui oikeaksi.
Onnea hurjasti :heart:

Onnea plussista Jenna ja Tiinu :heart: :heart:
 

Yhteistyössä