Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

Olo on niin masentunut... Tänään kävin veritestissä, tikulle en oo uskaltanut pissata, vaikka yksi tikku tuolla oottaakin. Eilen tuli muutama ruskea täplä pyyhkiessä ja loppui tissien turvotus, tänään tuli lugemömmöön vaaleanpunaista väriä.. Eli oisko tää sitten tässä.. Onneksi meillä pakkasessa ne viisi alkioo.. Kuka tietää, saako ne heti uuteen kiertoon kyytiin???? Mä tosin kai ootan ensin puhelua naikkarilta....
 
No höh, paljon miinuksia on ilmaantunut. Haleja kaikille neganneille! :(

Smirg älä ihan vielä luovuta. Jos ei ole vielä kunnolla alkanut vuotamaan, niin voi olla vielä mahdollisuuksia. Mutta teillä on onnex pakkasessa kavereita, jos tää ei tärpänny. Käsittääkseni yleensä tulee yksi välikierto, ennenkuin tekevät seuraavan siirron. Mutta voin olla väärässäkin.

Pieni Tähtönen toivotaan että veritesti näyttää hyvältä. :)

Täällä ei kummempia tuntemuksia. Rinnat on vähän arkana hormoneista. Munasarjatkin alkaa jo rauhoittumaan, ei ole enään niin arat kuin eilen. Hymyilyttää, kun kotona miehellä alkaa vissiin vähän jännittämään tulos. Tämä on hänelle eka kerta yleensäkään että on yrittänyt lasta kenenkään kanssa. 3 vuotta sitten oli sitä mieltä, ettei koskaan teekään lapsia. Niin se vaan mieli muuttuu. :D
 
Kovasti voimia negan saaneille :( Tää on kyl niin väärin , että ihmiset jotka OIKEESTI haluaa lasta joutuu maksamaan kamalaa hintaa pelkästä yrittämisestä ja sit toiset tulee raskaaksi vahingossa :(

( . ) Turvottaa,syötättää,vihlomiset vähentyny...tänään painontunne tullu alamahalle...ei siis oikeestaan viitteitä suuntaan ei toiseen,mitä ei vois lugeilla selittää...et näin...pp4 siis tänään...
 
On se vaan jännä kuinka sitä tuntee oman kroppansa. Naikkarilta tuli eilen puhelu, jota en ois kaivannut.. Eli ei mitään HCG:n nousua veritestissä. Seuraava siirto on tammikuussa, kuten Soulmama veikkas. Onneksi niitä alkioita on pakkasessa ja kai tässä on hyvä kuukausi levätä. Kyllä tiputti meidät alas ja satutti toi tieto, vaikka osas varautua. Mutta kohti seuraavaa siirtoa!!! Tsemppiä ja plussatuulia muille! Onnistumiset luo muhun aina uskoa! :D
 
Harmi Smirg, että tuntemuksesi osuivat oikeaan. :( Nyt lepäätte ja nautitte rauhassa joulusta, uusi vuosi ja uudet kujeet!

Mulla on ihan käsittämätön väsymys, vaikka kuin nukkuis, niin aina vaan unta riittäis. Onko kellään luget väsyttäneet?
 
ON: Piina jatkuu vaan.. Uusinta verikokeeseen ensiviikolla, maanantaina ei pääse kun on itsenäisyyspäivä mutta tiistaina sitten. Positiivinen on mutta alhaisin lukemin pp13 vain 112 :'( Testasin kotona jo plussaa pp10 alkaen mutta veritesti kertoi totuuden :headwall:
 
oon tosiaan vuotanut viime sunnuntaista alkaen enemmän ja vähemmän. en jaksa uskoa raskauteen. en jaksa edes testata. ehkä testaan maanantaina viikonlopun jälkeen itsenäisyyspäivänä sen mitä luultavimmin negan.
näin meni sitten 4.icsi hoito.
 
Pahoittelut neganneille :hug:

Tulin tuolta pinon ulkopuolelta vaan kertomaan Pienelle Tähtöselle, että älä vielä masennu! Mulla oli veritesti pp12 vain 40,7 ja uusintatestissä viikon päästä 1007. Tärkeintä siinä ei oo lähtöarvo, vaan se miten se nousee. Sen pitäis tuplaantua muistaakseni 35-48 tunnin välein. Ja sullahan on otettu toi arvo päivää myöhemmin ku mulla ja se on melkein kolminkertainen! Mulla oli myös ekassa raskaudessa matala hcg, pp 12 30,5 siitä viikon päästä muistaakseni 397 ja vasta sit alko nousemaan kunnolla. Se raskaus päättyi vkolla 13, mutta se onkin jo eri juttu.

Pointti on se, että peli ei oo vielä menetetty! Pidän peukkuja!

T. Hugsy rv 7+3
 
Täällä viittaa tuorea piinailija, pp3 vasta menossa, huoh...

Ensimmäinen IVF viime perjantaina, 1 kpl 8 jakaantunut huippuyksilö asustelee ainakin toistaiseksi mahassa :D
8 hedelmöittynyttä jäi viljelyyn ja niistä saadaan tulos muutaman viikon sisällä.

Taustalla siis kohdunulkopuoleinen raskaus 2001 ja munanjohtimet poistettiin kokonaan 2008.
 
hugsy Onnea, Onnea valtavasti :heart: Mahtavasti sinulla kyllä onnistanut. Kyllä ihmeitä tapahtuu ja tosiaan toisilla se arvo vaan nousee hitaammin.

Toivottavasti nyt minunkin pikkuinen pysyisi matkassa. Edellisessä raskaudessa PASissa hcg oli pp13 jo 365 ja jotenkin sitä nyt vertailee tuohon... Huih, kun niin pelottaaaaaa..... :|

Pieni Tähtönen ja Tähtöset pp14.. ai niin, rv 4+2 kunnes toisin todistetaan...
 
Viimeksi muokattu:
Tähtöselle kovasti onnea ja tsemppiä että elämää sieltä löytyisi!

Perhonen, mullakin munatorvet leikattu kohdunulkoisten takia. Tänään sain (1.IVF 2.PAS) kaksi valioyksilöä matkaan! Eli pp0..

Hieman oli tullut 'haaleaa' verta tuossa kun kävin veskissä.. voisiko johtua siitä kun ilmeisesti oli taas hankala saada katetria kohtuun, joku mutka siellä kai? Aikas kovasti sattuikin taas. Ennen ei oo kyllä mitään tullu siirron jälkeen.
 
äidiksikkö, voi harmi. :(

Pieni tähtönen pidetään sulle vielä peukkuja, että arvot lähtee nousuun!

Miimii kyllä sitä vuotoa voi vähän toimenpiteen jälkeen tulla, ei kannata tuosta huolestua. Onnea piinistelyyn!

Täällä odotellaan ensi perjantaita, että pääsee verikokeeseen. Ajattelin, että jos tekisin virtsakokeen torstaina. Siihen saakka piinistellään rauhassa.
 
Onko kellään tällä viikolla piinailut alkamassa? Meillä PAS perjantaina. Tämän vuotisen ICSIn viimeiset alkiot kyytiin, jos vain selviävät. Isot ei ole odotukset, ja virallinen testipäivähän sitten napsahtaisi jouluaattoon, jotenkin kuulostaa jo valmiiksi liian täydelliseltä... :LOL: Mutta sittenhän sen näkee. Tukilääkityksenä kortisoni ja Crinone.
 
niin se vaan elämä voi yllättää...mammy teki just plussatestin...pp11 siis nyt ja testiin piirtyi haamua vahvempi viiva :heart: ollaan onnellisia tästä eikä ajatella mitään kohdunulkoisia tms nyt...sen aika on sitten myöhemmin :)
 
Lady Gigi olis tosiaan kiva päästä piinailemaan.
Mulla on kahdeksan alkoita pakkasessa, osa pakastettu yksin, osa kaksin. Miettisin vaan sitä sulatusta, ottavat kaiketi yhden sulaamaan ja jos se ei kestä niin siirtoon ei tietenkään päästä ? Uutta alkiota ei varmaankaan ehdi sulattaa? Tuntuu aika epävarmalta koko siirtoon pääseminen, mutta katotaan kuin käy =).
Mulle on siirron jälkeen määrättu Luget ja Estradot-laastari. Onko sulle määrätty jotain tueksi?
Tsemppiä perjantaille!!!!
 
Hei,

Tuun kanssa mukaan piinailemaan. Nyt menossa vasta pp1, eli eilen oli alkion siirto, yksi kyytiläinen laitettiin mukaan. Tämä eka ivf hoito, ja nyt ekaa kertaa oikeesti mahollisuus tulla raskaaksi. Pco ja tuubat kierot ku korkkiruuvit. Yritystä takana 3 v.

Ei tunnu oikeestaan oikeen miltään. Tuntuu jotenki, että eiköhän se alkio oo jo valunu ulos sieltä kohdusta, miten sielä muka pysyy?? :confused: Eikö se tuu valkovuotojen mukana veks. Tuntu sen siirron jälkeenki niinku jotain ois vähän valunu. No kävin tänään kuitenki hakemassa raskausajan vitamiinit apteekista ja aloin niitä nappailemaan entisten tilalta.

Mitä ootte välttäny piinapäivinä? Tai minkä uskotte auttavan kiinnittymiseen? Meilä oli punktion ja siirtopäivän välisä peräti kolme päivää, millonhan tuo ois ajankohtasta että se yrittäs kiinnittyä? (siis jos se nyt muka enää on mukana ees)
 
Ross, mun ystävällä on kerran käynyt niin että alkiot kuoli sulatuksessa ja ehdittiin vielä sulattamaan uudet. Toivotaan että sulla kaikki sujuisi ongelmitta! Muakin vähän huolettaa, meillä ei vielä kertaakaan ole alkio(t) kuollu sulatuksessa mutta miten pitkään niin hyvä tuuri voi jatkua? Nyt taas kuitenkin kyseessä viimeiset (heikoimmat?) alkiot koko satsista... Niin ja mulla siis tukena nyt ekaa kertaa kortisoni (ihan pienen endoepäily takia) ja keltarauhashormoni, käytän Crinonea.

Elli82, onnea ja peukkuja! Älä huoli, ei se alkio sieltä pois tule. :) Mullakin oli kyllä varsinkin ekoilla kerroilla ihan höhlä olo, varsinkin kun kävin pissalla heti toimenpiteen jälkeen, että eikö se siitä paineesta jo samantien puserru ulos. :LOL: Mutta luotetaan lääkäreihin, ja onhan noita koeputkilapsia melkoisesti jo todisteena hoidon toimivuudesta. ;) Kysyit mitä pitää välttää jne piinapäivillä; mulla on tulossa kahdeksas siirto, joten piinailuja on jo takana ja kaikkia eri kombinaaioita olen kokeillut. Olen ottanut puoli lasia punaviiniä joka ilta, ollut absolutisti, käynyt lenkillä joka päivä ja löhönnyt sohvalla viltti masun päällä, ajatellut optimistisesti ja pessimistisesti, ollut ajattelematta ollenkaan, tehnyt kiireviikkoja töissä ja lomaillut. Syönyt vitamiineja ja välttänyt kahvia. Yhden yhtään plussaa en ole saanut, ja kaikki alkiot on olleet hyviä, joten eipähän sillä tunnu olevan merkitystä miten sitä sen kaksi viikkoa kuluttaa. :p Koita vaan oman mielenrauhan vuoksi ottaa rennosti! Toivon kovasti sulle plussaa!
 

Yhteistyössä