Minkälaiset joulukalenterit olette ostaneet/ostatta lapsille?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2-vuotiaalle ihan tavallinen kuvakalenteri, mutta vielä ei olla ostettu.
mistähän tollasia tavallisia kalentereita löytäsi.... siis jossa ei oo suklaatakaan sisällä??

Kyllä niitä löytyy ihan joka kaupasta. Jossain kirjakaupassa just katselin eri vaihtoehtoja. Tuskinpa tuo meidän 2v vielä paljon ymmärtää asian päälle, mutta ajattelin silti hällekin sellaisen hommata. Itku kyllä varmaan tulee 25.12. kun ei enää olekaan uusia luukkuja avattavana...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä haluan sellaisen itse täytettävän lokerikon johon laitan legoja, tarroja, nameja, gormiteja jne. En vaan ole vielä nähnyt sellaisia myynnissä???
Mä ostin viime joulun jälkeen alesta, en kyllä muista mistä, mut luultavasti prismasta tai anttilasta. Ja tiimarin mainoksessa oli just miten sellasen lokerikon voi tehdä ite tulitikkuaskeista (ja niitä tyhjiä ja valkosia askeja saa tiimarista).

Legoja mäkin ajattelin, että laittaisin sinne, tossa kalenterissa noi lokerot on sellasia n. kahden tulitikkuaskin kokosia, että eihän sinne nyt mitään kovin isoa mahdukaan.
 
vieras
Meillä 2,5vee tytöllä titi-nalle suklaakalenteri ja sit sellanen yllätyspussukka juttu jossa pikkueläimiä tms
sit partiolaisten kalenteri löytyy, se on vähän niinku pikkusysterin
 

Yhteistyössä