Minkälaisia "äiti-lapsi" koruja teillä on?

  • Viestiketjun aloittaja "juupas"
  • Ensimmäinen viesti
Huom harmaana
Ei mitään, en ole koskaan edes ajatellut että pitäisi olla.

Minä en muuten ajattele, että nomination-pala olisi jotenkin äiti-lapsi-koru vai onko lapsellasi sitten sinun nimesi ja syntymäaikasi omassaan...? Äiti-lapsi-kimppuhan on sellainen jossa on iso kimppu ja samanlainen pieni kimppu ja tästä analogia.
 
Huom harmaana
[QUOTE="juupas";24474931]Niin no, ei kai kalevalan äiti lapsi helojakaan osteta sekä äidille että vauvalle?[/QUOTE]

Heh, mutta ei se olekaan äiti-lapsi-koru vaan lapsi-koru :D
 
En ymmärrä minkään "nomination" -korun päälle mitään,mut mulla kaulassa roikkuu iso hopeinen sydän,jonka nuorempi systerini antoi mulle odotusaikana..tätä korua olen lapselle osoittanut,kun sylissä on ollut:)
 
äiti 45 v
Hieno saavutus, ämmät tappelee täällä taas ja nyt aiheena "äiti-lapsi" koru :D

Ja sitten vielä ihmetellään miksi naisen euro ei ole 100 senttiä ja miksi miehet dominoi yhteiskunnassa ja työelämässä :D :D

Voisin kertoa teille millainen äiti-lapsi-koru minulla on mutta enpä viitsi. Kun on epäselvää sekin että onko se äitikoru, lapsikoru, perhekoru vai mikä koru :D
 
Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24474998:
Hieno saavutus, ämmät tappelee täällä taas ja nyt aiheena "äiti-lapsi" koru :D

Ja sitten vielä ihmetellään miksi naisen euro ei ole 100 senttiä ja miksi miehet dominoi yhteiskunnassa ja työelämässä :D :D

Voisin kertoa teille millainen äiti-lapsi-koru minulla on mutta enpä viitsi. Kun on epäselvää sekin että onko se äitikoru, lapsikoru, perhekoru vai mikä koru :D
Vanha ystävämme äiti 45 v taas vauhdissa :LOL:
 

Yhteistyössä