minkälaisia kommentteja ootte saanu ikäerosta.

Viestiketju alueella 'Äidit alle 20v' , aloittaja piia86, 31.10.2004.

1. piia86

piia86 Vieras

Mulla ja mun miehelläni on ikeroa noin 14 vuotta.:hug: aluksi kaikki varoittelivat mua, hyväksikäytöstä yms.onneksi tiesin asian toiseksi. ne ei tajunnu että me voistaisiin oikeasti rakastaa toisiamme. nyt olen rv 33 ja ollaan oltu yhdessä noin vuoden verran ja kihloissa puolisen vuotta. nopeaa etenemistä,mutta olen onnellinen :heart:

2. pigglet

pigglet Vieras

meilä ikäeroa on 16w, ja oli aluks ihan samat kuviot..siis kaikki ihmeissään jne jne..nyt oltu yhessä neljä ja puoli vuotta, puoltoista vuotta naimisissa ja pikkukakkosta ootellaan... :saint: :heart: :heart:

3. töpö

töpö Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.08.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meillä ikäeroa 18 vuotta, kyllä mekin ollaan saatu kuulla ja kuullaan vieläkin kummeksuvia kommentteja, sekä tuijottavia katseita, mutta ollaan niin onnellisia, ja turha sitä on pakolla muille yrittää selitellä! Ja minä olin täysi-ikäinen jo kovasti kun tavattiin!
    Juuri tänä aamuna mieheni selitti minulle, kuinka oli sattumoisin katsonut jotain chatti-ohjelmaa, jossa oltiin käyty keskustelua ikäerosta. Jollakin parilla oli n. 30 vuotta ikäeroa, ja sanoivat olevansa hyvin onnellisia. He pitivät ihmisten paheksuntaa kateutena, kun joillakin on onni ! Sitä paitsi muutkin chattaajat olivat sitä mieltä, että nuoruuden into+ elämänkokemus = voi olla täydellinen yhdistelmä!

Hyvää jatkoa teille kaikille jotka olette kokenut samoja asioita! Älkää välittäkö ihmisten puheista, minä ainakin uskon, että olette aivan yhtä onnellisessa suhteessa kuin minäkin! Nehän ovat vain vuosia ( kesiä, talvia,syksyjä, keväitä...) teidän välissänne, ei mitään muuta! :hug:

4. rita18

rita18 Vieras

mulla jä miehellä ikä eroo 4wuotta,ei oo kuulunu mitään siittä..

5. auts

auts Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.11.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \

Meillä ikäeroa 19 vuotta....

6. töpö

töpö Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.08.2004