Minkälaisia mittoja rakenneultrassa?

Täällä koksissa (ainakin minulle) ilmoitettiin paino ja lakimitta. Lakimitta oli 48 mm ja paino 338 g. Viikkoja oli 20+6 ja mittojen mukaan 20+3. Kätilö vaan totesi että muutaman päivän heitot on ihan normaaleja. Toisaalta np-ultrassa 11+6 vastasi viikkoja 12+0, et muuttuu noi mitat koko ajan suuntaan tai toiseen...

Mites teillä muilla?
 
koksissa kävin myöskin, vkot oli 21+0 ja vastas vkoja. painoarvio 395g ja lakimitta jos oikein tulkitsen niin 4,8cm eli sama kun sulla. np-ultrassa mulla vkot pakitti, sillon oli 11+3 mut vastas vkoja 10+4. pienet heitothan sullaki on eli ei merkittäviä mitä muutettais papereihin. millos sulla la?
 
koksissa kävin myöskin, vkot oli 21+0 ja vastas vkoja. painoarvio 395g ja lakimitta jos oikein tulkitsen niin 4,8cm eli sama kun sulla. np-ultrassa mulla vkot pakitti, sillon oli 11+3 mut vastas vkoja 10+4. pienet heitothan sullaki on eli ei merkittäviä mitä muutettais papereihin. millos sulla la?
Minulla on la 26.4. joten tällä hetkellä menossa rv 28+5 ja tuosta rakenneultrasta aikaa jo lähes 2 kk. Mites sinulla? Siellä koksissa on käsittääkseni vain pari vuotta vanha ultralaite ja kuva olikin kyllä tosi selkeä. Isä ei halunnut tietää sukupuolta joten onneksi ei osannut tulkita kuvaa kun kätilö mittasi sääriluuta. Minun silmiini erottui aika selvästi vehkeet ja kätilö sitten jälkikäteen kertoikin minulle että pojalta näytti :)
 
juu reisiluuhan se :cool: mulla la 17.6 eli vasta perjantaina kävin ultrassa :) aika uudet laitteet taitaa joo olla ja se 4D:kin löytyy, katottiinko sillä? kaikki ei siellä kuulemma osaa sitä käyttää ja meillä ei katottu ollenkaan jo varmaan senki takia et ei haluttu sukupuolta tietää. en tiiä oisko muutenkaan. mä en osannu tulkita kyllä sitä kuvaa yhtään, vaukki oli sivuttain koko ajan enkä nähny mitään. onko teille mones tulossa?
 
juu reisiluuhan se :cool: mulla la 17.6 eli vasta perjantaina kävin ultrassa :) aika uudet laitteet taitaa joo olla ja se 4D:kin löytyy, katottiinko sillä? kaikki ei siellä kuulemma osaa sitä käyttää ja meillä ei katottu ollenkaan jo varmaan senki takia et ei haluttu sukupuolta tietää. en tiiä oisko muutenkaan. mä en osannu tulkita kyllä sitä kuvaa yhtään, vaukki oli sivuttain koko ajan enkä nähny mitään. onko teille mones tulossa?
Me saatiin yksi kasvokuva 4d:nä, mut oli huonossa asennossa pieni kun istukka oli vähän edessä. Näytti, että koko alaleuka puuttuu, mutta kyllä sillä ihan leuka oli :D Minulle tämä lapsi on kolmas ja tulevalle isälle ensimmäinen.
 
oliko sullaki etuseinäistukka? mulla haittas istukka vähän tutkimista tai tuntu ainaki et se on siinä edessä tyrkyllä koko ajan. muuten kätilö kehu et on todella helppo mitata ku kaikki näkyy niin hyvin. mulla on ultraa hyvin läpäsevä kudostyyppi kuulemma. ja vauvaki anto mittailla aika rauhassa. mulla on kans kolmas ja mun miehelle neljäs. ootteko mistäpäin?
 

Yhteistyössä