Minkälaisia mokia teidän postimyyntipaketeissa on ollut?

Onko puuttunut jotain kokonaan tai ollut tilalla jotain aivan muuta?

Mä joskus vuosia sitten tilasin vaatteita, mukaanlukien mustat kangashousut. No housuja ei paketissa ollut, mutta beige kokoa 54 oleva paitapusero kyllä :whistle:
 
Mä tilasin kerran kenkätelineen. paketti tuli ajallaan mutta kovin oli pieni loota...avasin,ja sisällä oli smart ballsit. Ei ihan kenkätelineeksi sopineet ne pallerot joten palautukseen vaan :D

Kerran sitten tilasin tytölle 98cm vaatetta,vaatteet toki tuli,mutta koko oli muuntunut 68cm:ksi.
 
kaveri tilas n.puoli vuotta sitten hobbarilta ferrarin istuimen.
haki postista ja avas paketin ja siellä oli 2 istuinta :eek: =)

paketin painomäärässä oli 1 istuin ja laskussa 1 istuin.
kaveri ootteli muutaman kuukauden ja sitten myi eteenpäin toisen kun sitä ei peritty/laskutettu :D
 
mamma
No tällä hetkellä HobbyHall krävää mankelin hintaa/laskua 300e jotain, vaikka en sitä koskaan postista hakenut ja se on postista lähetetty takaisin, aikoja/kk:sia sitten.
 
Viime syksynä tilasin laskosverhoja 2kpl. en avannu ku toisen paketin,kun menivät vielä säilöön. No, keväällä avasin toisenki paketin, ni siellä oli naisten 38-koon valkoinan paitapusero :headwall:

sitten tällasii mokia, kaikki ELLOKSELTA:

-Tilattu peilikuutio, sellanen mihin voi kukan laittaa päälle -> tuli leivänleikkuulauta
-tilattu pieni hylly-> tuli miesten uikkarit

en tajuu,miten tollanen on edes mahollista,eikö niitä tilauksia tarkisteta lähtiessä ollenkaan :LOL:
 
ai niin, tää on pahin, yritettiin tilata Ellokselta kerrossänky, ni he lähettivät pelkät tikkaat sänkyyn ja ilmoittivat että ite sänky on loppu :D :D :D :D Tikkaat lähti aika helvatan nopeesti takaisin ja mies soitti kiukkuisen puhelun, saatiin 35euron alennusseteli hyvityksenä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja :
hobbari lähetti mulle kerran tyhjän pahvilaatikon.... ja todella ison vielä.... tai no olihan se laatikko täynnä poksumuovia...
:LOL: :LOL: Ei voi olla totta! Mitä siellä paketissa piti olla?

lego-laatikko... siis semmonen iso vihreä ja ja teema-astiasto....

 
Tilasin 20e vapaa-ajan asun ja sain Levi's farkut :D Tämä elloksessa. Että halvat housut tuli.

H&M:stä tilasin farkut 130cm ja paketissa olikin kokoa 160cm.

Anttilasta tilasin astianpesukoneen ja sainkin pyykinpesukoneen.
 
vieras
Mulle tuli kerran rintsikoiden tilalta lasten sadetakki, eikä tuolloin vielä ollut lapsia.. Tuotelistassa kuli rintaliivit ja ne oli alessa jotain 4 euroa, et halpa sadetakki tuli =), tietty säästin sen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
ai niin, tää on pahin, yritettiin tilata Ellokselta kerrossänky, ni he lähettivät pelkät tikkaat sänkyyn ja ilmoittivat että ite sänky on loppu :D :D :D :D Tikkaat lähti aika helvatan nopeesti takaisin ja mies soitti kiukkuisen puhelun, saatiin 35euron alennusseteli hyvityksenä. :D
mitä ne oikein ajatteli
:LOL:
 
Vieras
Tilasin jotain 10v sitten Anttilasta enkelikellon (siis se missä 4 kynttilää ja ne enkelit pyörii). Postissa tuli puolen metrinkorkuinen kynttilä teline missä paikat 7:lle kynttilälle kahdessa kerroksessa ja hedelmä korit. Laskussa oli enkelikello.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
ai niin, tää on pahin, yritettiin tilata Ellokselta kerrossänky, ni he lähettivät pelkät tikkaat sänkyyn ja ilmoittivat että ite sänky on loppu :D :D :D :D Tikkaat lähti aika helvatan nopeesti takaisin ja mies soitti kiukkuisen puhelun, saatiin 35euron alennusseteli hyvityksenä. :D
mullaki oli ellokselta toi kämmi. Ja kun soitin asiakaspalveluun, sielta vasta hoono somi joka kjusu enko ma tahto pitaa mun pakettia.
Sama juttu, ei tahtonu jummarta millaan,mika vikana.. :D

 

Yhteistyössä