Minkälaisiksi teidän miehet muuttui naimisiin mennessä??

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Me mentiin naimisiin joulukuussa ja nyt mies on muuttunut "nalkuttavaksi" akaksi. Valittaa ihan kaikesta joka päivä. Ennen ei ollut tämmöinen!
Olemme olleet jo yhdessä 18 vuotta ja on yksi 10v lapsikin. Vai onko miehellä joku 40v kriisi?
Kertokaa kokemuksia varsinkin näin pitkään yhdessä olleet!!!
 
Meidän kuherruskuukaudesta tuli taistelukuukausi. Pelkkää riitelyä vaan. (Avioiduttiin syyskuussa). Ajattelin että tämäkö sitä avio-onnea sitten on. Onneksi ollaan parempaan suuntaan menty siitä
 
vsd
Ei meillä mies muuttunut mitenkään. Ollaan oltu 16 vuotta yhdessä ja siitä 13 aviossa.
Ei sun miehellä olisi pinna jostain muusta syystä kireällä? Stressiä duunissa tai jotain?
 
"heluna"
no onko jokin asia mistä hän on sinulle puhunut,jokin jonka hän kokee tärkeänä, mutta jota ei saa sinulta? mä nalkutin sen takia kun tuntui että mies ei huomioi minun tunteitani ja tarpeita,tuntui että hnä ei välitä. ja lisäksi olin tosi stressaantunut ja väsynyt

onko häne mielialansa muuten millainen? voisiko olla masennusta? miten hän nukkuu? onko stressiä? tai sitten voi olla vaan omaa kriisiä ja purkaa pahaaoloaan tolla tavalla kun ei muutakaan osaa. minä syyllistyin myös tähän.
 
Ehkä miehelläsi on ikäkriisi tai sitten hän on vain "tylsistynyt" kun mikään ei toimi? Oma isi on myös "nalkuttava", mutta perussuomalaisena nalkuttaa kerran ja muristen tekee asian sitten itse. Ohi menevää miehelläsi? Keksikää jotain kivaa mikä lieventäisi ikäkriisiä, vaikka yhteinen rentoutumis viikonloppu? :)

Me ollaan oltu reilu vuosi naimisissa ja suhde vain syvenee ja rakkaus kukoistaa, en ymmärrä miksi ihmiset sanovat että naimisiin menon jälkeen suhteessa alkaa alamäki ja kaikki asiat tulee vaikeaksi. Kummaa, ei meillä vain. :)
 
"niinpä"
En ole huomannut muutosta ainakaan mitenkään huonompaan suuntaan. Päinvastoin tuntuu, että suhde on syvempi ja paikallaan nyt eikä kumpikaan ole "menossa minnekkään". Tosin minusta mies on aina ollut meillä ainakin kausittain "nalkuttava", mutta osaan ohittaa ne aika tehokkaasti jo 8 vuoden taipaleen jälkeen.
 

Yhteistyössä