Minkälaisistä naisista teidän miehet pitää, jos et tie ni kysy :D

  • Viestiketjun aloittaja "Minski"
  • Ensimmäinen viesti
"vera"
[QUOTE="vieras";23669513]Ei sillä ole mitään "muottia" minkälaisista tykkää. Persoonallisista vaan. :)
Inhoaa pikkuminareissa keikisteleviä huomionhakijoita.[/QUOTE]

varmasti ;)
 
"vieras"
mun mies on aina sanonut että inhoaa rääväsuisia, pyöreitä, finninaamaisia. Anti urheilullisia sohvaperunoita.
Fressit, urheilevat, hoikat hyväntuuliset naiset ovat hänen mieleensä! Sama pätee myös minun mies makuun.
 
"sunflower20"
Pelattiin parisuhdepeliä joskus muinoin ja sillon se paljastui.
karita tuomola eli nyk. tykkä on hänen suosikkinsa.

Mä en nyt ole urheilullinen enkä timmissä kunnossa mutta jotain samaa on ... ööh, tummat hiukset ja aika nätti :)
 
"vieras"
Sopusuhtaisista,kiinteistä,peppua pitää kuulemma olla,mutta ei mikään löysä. Hiuksilla ei oo niin väliä,kunhan sopii kantajalleen,samoin silmien värillä ei oo väliä. Hyvät hampaat,tissien koolla ei oo väliä kunhan ne on :D Semmosista jotka osaa kantaa itsensä,pukeutuu kivasti eikä huku massaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vera";23669546]varmasti ;)[/QUOTE]

Tiesitkö että nainen voi olla seksikäs myös ilman minihametta? Ei minihame automaattisesti tarkoita sitä että tää henkilö on muuten tosi hot. Aika pienellä prosentilla naisista on semmonen kroppa jolle minihame tekee oikeutta. Ja semmoset naiset näyttäis hyvältä vaikka säkissä ;)
 
"vieras"
Näiden vastauksien täytyy olla valetta, koska mä oon palstalta kuullut, että kaikki miehet tykkää hoikista naisista/kaikki miehet tykkää pyöreistä naisista, jomman kumman niistä täytyy olla totuus!!! Ei voi olla eriäviä mielipiteitä!
 
Naisellinen nainen,lihaa saa olla ympärillä,pyöreä nainen,ei kuitenkaan liikalihava,tissien koolla ei väliä,tykkää miun tisseistä,pitkät ruskeat tai tummat hiukset,huumoria pitää olla ja hyvä itsetunto,ei alistuva,vaan pitää osata pitää puolensa.:D
Pyöreä,mutta kiinteä peppu.Meikkiä ei paljoo,mielummin luonnonkaunis.Ei lävistyksiä.
 
Viimeksi muokattu:
jiusi
Mun miehellä ei ol myöskään mitään tiettyä naistyyppiä, josta pitäisi. Pitää kauniista naisista:) Itse en ole kovin naisellinen, niin pukeutumiselta kuin käytökseltäkään. Olen tiivis ja lihaksikas, pukeudun rennosti maan läheisiin väreihin ja sporttisiin kuoseihin.

Mies sanoi, että ei pidäkään niin viimeisen päälle naisellisista lantionkeinuttelijoista korkkareissaan, mutta en sitten tiedä oliko tuo vain minun "mielikseni" sanottu:D Samapa tuo.
 
Oon sanonut aikaisemminkin että nää omien miesten naislausunnot ei ehkä oo ihan puolueettomia :) Mutta tuossa kysäisin ja vastaus oli "Semmoinen terveen itsetunnon omaava nainen joka ei takerru ja itke peilin eessä olemattomia kauneusongelmiaan. Urheilullinen ja luonnollisen kaunis. Mielellään vaalea." Ainakin sopii minuun koska olen vaalea ja urheilullinen, kaitpa jonkun mielestä kauniskin :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23669729:
Oon sanonut aikaisemminkin että nää omien miesten naislausunnot ei ehkä oo ihan puolueettomia :) Mutta tuossa kysäisin ja vastaus oli "Semmoinen terveen itsetunnon omaava nainen joka ei takerru ja itke peilin eessä olemattomia kauneusongelmiaan. Urheilullinen ja luonnollisen kaunis. Mielellään vaalea." Ainakin sopii minuun koska olen vaalea ja urheilullinen, kaitpa jonkun mielestä kauniskin :D
Miksei olis puolueettomia? Ei mun miehellä ainakaan ole mitään kriteerejä, että tykkää esim. hoikista blondeista. Nainen voi olla tumma, vaalea, punatukkainen, lyhyt, pitkä, pyöreä, tatuoitu, kalju, mitävaan, ja silti hän voi olla mieheni mielestä kaunis.
 
"harmaa"
Taitaa olla ihmiskohtasta hälle se pitäminen, kelpais yksittäisistä syistä varmaan vaik tuksu.(ei silti,,kuulemma)

Peppu, lanteet, tissit..niitä saapi olla.
Enemmän on mieletynyt brunetteihin, vaik aina seukannutkin blondien kanssa.
Nuo 3kohtaa minulla on ollut, nyt muotoja korostavat lisäkilot,,tissitkin ovat lörpsähtäneet.
Mua ku katsoo, niin ei voi kyl millään päätellä millanen naisvartalo miestäni sytyttää.
 

Yhteistyössä