Minkälaisten ihmisten kanssa et ala väittelemään?

  • Viestiketjun aloittaja "Mirja"
  • Ensimmäinen viesti
voivee
Anopin kanssa. Hän tietää kaiken, osaa kaiken, tekee kaiken. Hänellä on oikeus valittaa kaikesta. Muut ihmiset on hankalia, hän ei todellakaan ole. Jos sanot väärän sanan, hän soittaa kaikki ihmiset läpi ja haukkuu sut pystyyn. Siis tosi rasittava ihminen! Se kantaa nytki mulle kaunaa jostain, mistä mulla ei oo hajuakaan. Laittaa kaverin kanssa kaverin nimissä miehelle lahjoja ja lapsesta onnitteluja, vaikka lapsen syntymästä on lähemmäs vuosi aikaa. Ei moikkaa mua, mulkoilee vaan. Koska oon tehnyt jotain "väärää". Joka ikisestä asiasta valittaa, valittaa kun polvet on kipeet. Lääkkeitä ei siihen syö eikä yritä lääkärin ja fysioterapeutin ohjeiden mukaan kuntouttaa, koska sit ei vois valittaa. Selkä ei kestä. Ylipainoa reilusti, on siis todella suurikokoinen. Hänelle ei voi mistään mainita, koska vetää herneet nenäänsä että nyt on loukattu ja pahasti, eihän kukaan sais häntä neuvoa. Edes oma mies ja lapset ei voi/uskalla sanoo vaimolleen/äidilleen mitään, koska äitihän soittaa sillonkin kaikki läpi ja haukkuu. Eli todellakaan en ton kanssa lähde väittelemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26370822:
:ashamed: Minusta jauhaminen on ihan miellyttävä tapa kuluttaa aikaa ja sanoja. Mutta ihmekös me emme kauheasti kohtaa keskusteluissa? Minulle tuo JYRÄÄJÄT (mainio termi) on sellainen porukka, jotka tappavat keskusteluhalun aika nopeasti. Täälläkin heitä on ainakin muutama, tunnistavat ehkä itsensä...
Veikkaan että ei, muuten ehkä näkisivät oman käytöksensä? No jauhaminen on vähän rajalla, mitä siinä tarkoitetaan. Kyllä tälläisellä palstalla se menee, koska täältä voi poistua jos itseä alkaa liikaa nyppiä. Reaalielämässä tilanne on vähän toinen.
 

Yhteistyössä