minkämallisia farkkuja pidätte?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Niitä mitkä on kai erittäin epämuodikkaat...eli lantiomalli (ei nyt kuitenkaan niin matala että persvako vilkkuu, ei oikein imartele mun massua :snotty: ) ja bootcut pitää olla. Kun nyt kai pitäis vyötärön ulottua kainaloihin asti ja pilliä olla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Niitä mitkä on kai erittäin epämuodikkaat...eli lantiomalli (ei nyt kuitenkaan niin matala että persvako vilkkuu, ei oikein imartele mun massua :snotty: ) ja bootcut pitää olla. Kun nyt kai pitäis vyötärön ulottua kainaloihin asti ja pilliä olla...
peesaan... en vois kuvitellakaan et pillit jalkaani laittasin... saati et vyötärö ois kainalois :LOL:
 
Mitä milloinki. Nyt on pillit jalassa, mutta ei ne kainaloihin yllä. :eek: Ihan perusvyötärö siis. Pillifarkut on tosi kivat. Paljo pidän sellasia suoralahkeisia perusfarkkuja, kapeahkoja kai. En mää näitä hienoja termejä osaa. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Niitä mitkä on kai erittäin epämuodikkaat...eli lantiomalli (ei nyt kuitenkaan niin matala että persvako vilkkuu, ei oikein imartele mun massua :snotty: ) ja bootcut pitää olla. Kun nyt kai pitäis vyötärön ulottua kainaloihin asti ja pilliä olla...
peesaan... en vois kuvitellakaan et pillit jalkaani laittasin... saati et vyötärö ois kainalois :LOL:
Peesi =) Mie oon jo kerran elänyt kasarin ja pillifarkut, joten passaan tämän kierroksen :wave:
 
mulla täytyy ihan ehdottomasti olla matalat, koska mun "keskivartalo" on niin lyhyt, että jos on hiukkakin korkea malli niin vyötärö nousee tisseihin ja näytän pöhköltä. Käytän sellaisia pillin ja normaalin välimuotoja, siis tiukkoja, mutta polven alapuolella hieman enemmän väljyyttä kuin pilleissä, kun mulla on myös tosi pienet pohkeet. Se on tarkkaa =)
 
vieras
hmm.. en kyllä tiedä mallia.. mutta sellaisia joissa on joko suorat pultut tai ihan vähän levenevät, lantiofarkut.. tai sellaiset joissa vyötärö on vähän navan alle.
 
lantiomallisia bootcuteja, yhet vuoden vanhat "puoli pillit" (eli siis lahkeet on kapeet, mutta ei kuiteskaan semmoset että veri ei kierrä) löytyy, niissä on vähä korkeempi vyötärö ku lantiomalleissa, ei kuiteskaan mikään kainaloihin asti :)
 

Yhteistyössä