Minkämerkkiset kodinkoneet teillä on?

lumikko
Elektrolux, kokemusta ei ole vielä. Parin viikon kuluttua ehkä on. Kannattaa miettiä millaisia ominaisuuksia haluaa esim hellalta, tiskikoneelta ym. Melkein kaikissa malleissa on melko samanlaisia koneita, mutta erojakin löytyy. Esim jääkaapissa minua miellytti vain eloktroluksin malli. Ja kannattaa pyytää tarjous useammasta merkistä ja vertailla hintoja.
 
Meillä on keittiössä jääkaappi, pakastin, hella ja liesituuletin rosenlew merkkisiä 2 vuotta vanhoja. Astianpesukone on 5v vanha upo. Nämä kaikki on toiminut moitteettomasti ja oon ollu tyytyväinen. kolme vuotiaan pesukoneen vaihdon pari viikkoa sitten ja saman ikäisen kuivausrummun n. kuukausi sitten. Nämä kyseiset koneet oli upo merkkiset italiassa tehdyt ja pesukone ehti olemaan 4 kertaa rikki sen kolmen vuoden aikana. Kuivausrummussa ei muuten ollut mitään vikaa, mutta en koskaan tykännyt sen ulkonäöstä ja äänestä. Nyt meillä on Mielen pesukone ja electroluxin kuivausrumpu ja ainakaan vielä ei ole mitään vikaa ollut. Kaupassa suosittelivat Siemensiä tai mieleä, kun halusin kestävän koneen, meillä pestään siis joka päivä pyykkiä.
 
Meillä on keittiössä jääkaappi, pakastin, hella ja liesituuletin rosenlew merkkisiä 2 vuotta vanhoja. Astianpesukone on 5v vanha upo. Nämä kaikki on toiminut moitteettomasti ja oon ollu tyytyväinen. kolme vuotiaan pesukoneen vaihdon pari viikkoa sitten ja saman ikäisen kuivausrummun n. kuukausi sitten. Nämä kyseiset koneet oli upo merkkiset italiassa tehdyt ja pesukone ehti olemaan 4 kertaa rikki sen kolmen vuoden aikana. Kuivausrummussa ei muuten ollut mitään vikaa, mutta en koskaan tykännyt sen ulkonäöstä ja äänestä. Nyt meillä on Mielen pesukone ja electroluxin kuivausrumpu ja ainakaan vielä ei ole mitään vikaa ollut. Kaupassa suosittelivat Siemensiä tai mieleä, kun halusin kestävän koneen, meillä pestään siis joka päivä pyykkiä.
 
Meillä on valkoiset Mielen koneet (pyykinpesukone, kuivausrumpu, jääkaappi, pakastin, tiskikone, induktioliesi) otettiin mielummin Mielen valkoiset kuin jonkun muun merkkiset teräspintaisena...hinta aika lailla sama. Uuni on Husqvarnan paras malli joka sattuu olemaan harjattua terästä (sitä ei edes saanut muunlaisena)
 

Yhteistyössä