Minkäs ikäisiä lapsia...

vanhin on 24v poika, ja 21v poika, sitten 7v poika ja 5½ vuotias tytär, lisäksi miehen edellisen liiton lapst 18v joka asuu meillä sekä 16v ja 10v tyttäret jotka käyvät joka toinen vikkonloppu. Minun vanhimmat lapset ovat myös edellisestä liitosta ja tietenkin asuvat jo pois kotoa.
 
semma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 20:37 Carla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 20:24 semma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 16:03 Carla kirjoitti:
Profiilissa tiedot! :wave:
Luin sun profiilista nuo sun hobbyt =) =)
Arvaa vain onko täällä toinen jolla samat laijt lemppareita :wave: :wave: :D :D
No hyvä etten ole ainut, miehen työkaverit ovat vähän ihmetelleet mun mieltymyksiä. Talviurheilulajit jotka viitsin seurata on lisääntynyt syöksylaskulla ja kumparelaskulla (itse en ole seissyt suksilla kohta 30 vuoteen). Enkä kyllä kapua hevosen selkään...! :D :wave:

Mä en edes omista suksia ja silti lennän ku Nykänen aikoinaan mäkihyppyä katsoes, samoin starttaan formulois itteni sohvalle :D
No noi hepat on ollu aina mun sydäntä lähellä ja oon taas herättelees henkiin ratsatustaitojani :whistle:
 
clivia
Mä täytin elokuussa 41 ja mulla on lapset 16,12,10,8,5 ja uuden miehen lapsi täyttää myös 5.
Vauvastakin vielä haaveilen vaan taitaa olla vehkeet vanhentuneet jo kun ei tärppää enää ollenkaan. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 15:51 Telle kirjoitti:
... teitillä mahtaa olla.
Itse olen myöhäisherännäinen eli lapset vasta 3v5kk ja 1v5kk ja ikää tulee perjantaina mittariin 41.
Meillä kans ollaan ns.myöhäläisiä; Lapset 3v2kk ja 1v7kk.Ja en ole itse vielä ihan 40 mut mies on ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 21:10 clivia kirjoitti:
Mä täytin elokuussa 41 ja mulla on lapset 16,12,10,8,5 ja uuden miehen lapsi täyttää myös 5.
Vauvastakin vielä haaveilen vaan taitaa olla vehkeet vanhentuneet jo kun ei tärppää enää ollenkaan. :ashamed:
Minä myös vauvasta haaveilen, mutta niin taitaa täälläkin olla "paikat homeessa" :D :D ;) :wave:
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 11:23 Vanha Mamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 21:10 clivia kirjoitti:
Mä täytin elokuussa 41 ja mulla on lapset 16,12,10,8,5 ja uuden miehen lapsi täyttää myös 5.
Vauvastakin vielä haaveilen vaan taitaa olla vehkeet vanhentuneet jo kun ei tärppää enää ollenkaan. :ashamed:
Minä myös vauvasta haaveilen, mutta niin taitaa täälläkin olla "paikat homeessa" :D :D ;) :wave:
Mun esikoiseni sanoi että lopeta noi höpötykset,kyllä mä sulle vauvoja hankin.Meni kaffeet vääräänkurkkuun ja totesin että jos et vielä kymmeneen vuoteen kumminkaan. :D
Jotenkin nyt olis vielä hienoa saada vauva kun alkaa pikkuhiljaa tuntea itsensä kypsäksi,positiivisessa mielessä,vaikka kypsyy tässä likimain joka päivä ihan negatiivisessakin mielessä :D
 
50luvunäitee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 20:37 Carla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 20:24 semma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 16:03 Carla kirjoitti:
Profiilissa tiedot! :wave:
Luin sun profiilista nuo sun hobbyt =) =)
Arvaa vain onko täällä toinen jolla samat laijt lemppareita :wave: :wave: :D :D
No hyvä etten ole ainut, miehen työkaverit ovat vähän ihmetelleet mun mieltymyksiä. Talviurheilulajit jotka viitsin seurata on lisääntynyt syöksylaskulla ja kumparelaskulla (itse en ole seissyt suksilla kohta 30 vuoteen). Enkä kyllä kapua hevosen selkään...! :D :wave:
piti minunkin kurkata sinun profiilin ja samoja nuo mieltymykset täällä myös. nyt olen alkanut seurata vähän enemmän noita alppihiihtolajeja kun suomalaisetkin siellä pärjää.
itse hiihtelen ipanoiden kanssa tuossa talon takana metsikössä eli murtsikkaa vai pitäisikö sanoa ihan tasamaahiihtoa :)
ai joo ja alkuperäiseen vastaus 17, 8 ja 5
 
heinämamma
Minä täytän loppuvuodesta 42 ja lapsia on kolme: 16 v opiskelijapoika, 4 v prinsessatyttö ja pahnan pohjimmainen, 3 kk ikäinen poikavauva.
Kyllä sitä tuntee itsensä välillä niiin vanhaksi... :D ku ei aina jaksa... mut kuhan tuo juniori kasvaa, niin jospa se siitä. On mulla peräti 9 v nuorempi ukko, se kyllä jaksaa ;)
 
Hiippailin tänne kesken verhojen ompelun kertomaan, että lapset ovat tyttö 5½-v ja pojat 3-v. ja 8kk. Minä olen muutaman viikon päästä 42-v. ja nuori elämänsulostuttajani on vasta 40½-v.

Näyttää muuten siltä, kun tuota ketjua lueskelin, että useampi täällä viettää synttäreitä marraskuussa. Ja nyt loppuu jaarittelu, työmaa odottaa! :whistle:
 

Yhteistyössä