minkäs mittasia työpäiviä teijän miehet tekee ? * vertaistukea, anyone ?! *

Yleensä äijä on töissä noin 12h,tulee kotiin siis aikaisintaan iltakymmeneltä...jolloin mä oon jo usein nukkumassa! Ennätys on muistaakseni 16h.On niitäki päiviä sit joskus kun se tulee JO kaheksalta illalla...mies on siis yrittäjä ja määrää ite työaikansa.Viikonloput on myös useimmiten töissä...joskus ei nähä moneen päivään,jos sitä ei lasketa kun aamulla mä lähen töihin ja näen nukkuvan miehen!
Mut mä oon jo niin tottunu tähän et yritän suhtautua tähän huumorilla! :D (onkohan mulla vähä vääristyny huumorintaju,ku näen täs jotain hauskaa!) :eek:
 
Vuorotyö...
Vuorotyötä tekee, työvuoron pituus aina 12h. Käytännössä siis kaksivuorotyö... Yövuoron jälkeen tietysti aikaa menee myös nukkumiseen.

Tähän päälle treenit (2 arki-iltaa+salikäynnit+mahdolliset viikonloppuleirit+pelit) ja talon rakennus, joka vie kaikki muut tunnit, jotka on valveilla. Nähdään siis suurimmissa käänteissä.
 
vihannes-veera
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Tähän aikaan vuodesta vaihtelee 3-5h/pvä, keväällä kun peltotyöt alkaa, pitenee päivät niin, että keskimääränen päivä kestää 12-14h/päivä. Loka-joulukuun tekee kahta työtä, eli sillonkin vakio on 12h/päivä.
Ja vi**t haistatan sille, joka väittää, että "tuet vaan maajusseilla juoksee, eikä mitään tarvii tehdä" |O
ps. Pisti silmään tuo ap:n "kevään ja valon tultua"... Mitä mahtaa ap:n mies tehä työkseen?!
hei, täällä kanssasisar!!!
meillä vihannesviljelyä!
pelon sekaisin tuntein taas kohti kevättä...millainen on kesän sää?tuleeko kato? yms.
toisaalta ihanaa kun tulee kesä (ja saa paremmin velat ja verot maksettua, muuhnhan ei sitä rahaa riitä)

ja niin ap:n kyselyyn. mies tekee 6-20h/vrk. eli ei paljon nähdä muttei paljon riidelläkkään! keskitalvella vähemmän ja kesällä ei muualla nähdä kuin pellolla ja ehkä joskus sängyn toisella reunalla
 
plääh
Meillä mies tekee yövuoroa, lähtee kotoa 21.00 ja palaa 7.30. Sitten menee nukkumaan n6-7h eli heräilee yleensä kolmen aikaan iltapäivällä. Mitäs tosta nyt sitten tulee... 19 tuntia päivästä on poissa. Meillä lapset 1v7kk ja 3vkoa.
 
Joka toinen viikko aamulla nähdään (nukkumassa), kun lähden töihin ja joka toinen viikko vaihdetaan iltapäivällä lennossa autoa ja sit illalla tulee 19 maissa takaisin.
Viikonloput onneksi pääsääntöisesti vapaata.
 
työleski
Alkuperäinen kirjoittaja anni*:
10-20h/vrk, 7pvää viikko...
talvella voi joskus lauantaisin tulla aikaisemmin mutt ne muut päivät sitten menee kellon ympäri. käyhän se syömäs ja kahvil sisällä mut ei se kauan homehdu silloinkaan...
Näin myös meillä, tosin nuo 10 tunnin päivät ois jo suorastaan luxusta...No, onhan tuo sentään sunnuntaisin joskus vähän kotonakin, mut sillon sitten nukkuu puoleen päivään ja remonttikin meillä on kesken.

 
v
yrittäjämies täälläkin, välillä töissä ma-pe ja viikonloputkin huoltohommin. Todella todella harvoin tulee kotiin ennen ilta ysiä. Lähtee siis ennen kuutta. Maanrakennusalalla
 
Mun mies lähti tänään aamulla seiskalta ja tulee illalla joskus pikkasen ennen puolta yötä kotiin ja loppu vkon työaika riippuu pöytävarauksista, mutta yleensä menee töihin n. 12-14 töihin ja tulee kotiin 23-1.
Su ja ma on vapaata, mutta itselläni vuorotyö ja ilman vakituisia vapaapäiviä.
 
miehe työaika 6.45-15.15..
matkoihin 20min per suunta. haluis vaihtaa työpaikkaa mutta toinen työ veis meidän yhteistä aikaa niin ei viitsi vaihtaa. nyt jää niin kivasti yhteistä aikaa perheell kun minäkin päivätyötä teen
 

Yhteistyössä