minne kauppoihin huomenna suuntaatte aleostoksille?

  • Viestiketjun aloittaja aleale
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22747561:
en mihinkään. mä ostan sen mitä tarviin silloin kun se tarve on.
sama homma.
tosin jos esim. lahjapakkauksia missä pesuaineita ja deodorantteja on, sais esim. hyvään halpaan hintaan,ostaisin toki koska niillehän on aina käyttöä...
 
"pop"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22747561:
en mihinkään. mä ostan sen mitä tarviin silloin kun se tarve on.
Jos osaisit hyödyntää alennusmuunnit, niin sulle visi jäädä joskus rahaa vähän niinku ylimääräistä.

Musta on taitoa ja merkki järkevästä rahankäytöstä osata ostaa alesta tavaraa, jolle on käyttöä heti tai myöhemmin. Päätön tavaran hamstraaminen ei tietenkään ole järkevää.

Mä aion mennä kauppakeskukseen, jossa on useita lastenvaateliikkeitä.
 
:)
En minnekään, kun en mitään erityistä tarvi. Ruokakauppaan huomenna menen :)

Niin ja mitä tuohon tulee että "pitäisi" mennä alennusmyynteihin kun saa halvemmalla ja siinä säästää, niin ei välttämättä. Jos ei kertakaikkiaan tarvi mitään, niin eihän siinä säästä jos ostaa silti koska "on niin halpaa". Ja en minä näe oikein mieltä siinä että ostanpa nyt jos satun joskus kahden vuoden päästä tarvitsemaan uutta silitysrautaa.
 
Niin ja mitä tuohon tulee että "pitäisi" mennä alennusmyynteihin kun saa halvemmalla ja siinä säästää, niin ei välttämättä. Jos ei kertakaikkiaan tarvi mitään, niin eihän siinä säästä jos ostaa silti koska "on niin halpaa". Ja en minä näe oikein mieltä siinä että ostanpa nyt jos satun joskus kahden vuoden päästä tarvitsemaan uutta silitysrautaa.
No lapsiperheellä on aina tiedossa kasvavia lapsia, joten sisävaatteista lienee aina ja ikuinen menekki. Seuraavasta koosta vähintään. En minäkään määrättömästi alesta hamstraa, mutta marras/joulukuussa kyllä pyrin jättämään jotkut ostokset tekemättä, jos on vähänkään sellaista tavaraa, mitä alesta saa. Lisäksi seuraavan vuoden joululahjojahan on nyt hyvä vähän katsastaa :D
 
Huom harmaana
En minnekään, kun en mitään erityistä tarvi. Ruokakauppaan huomenna menen :)

Niin ja mitä tuohon tulee että "pitäisi" mennä alennusmyynteihin kun saa halvemmalla ja siinä säästää, niin ei välttämättä. Jos ei kertakaikkiaan tarvi mitään, niin eihän siinä säästä jos ostaa silti koska "on niin halpaa". Ja en minä näe oikein mieltä siinä että ostanpa nyt jos satun joskus kahden vuoden päästä tarvitsemaan uutta silitysrautaa.
Lasten vaatteissa se ale kannattaa ehdottomasti hyödyntää, muusta viis. Turhaa ei kannata koskaan ostaa, vaikka halvalla saisi.
 
"hah"
Tää on NIIIN hassua, kun kysytään tarkennusta mihin kauppoihin menet aleihin,
niin ihmiset viisastelee täällä ettei osta turhaan ilman tarvetta tms, tai että inhoaa ruuhkia.
Sehän varmaan ap:ta kiinnostaakin...
 
kmkm
En minnekään, kun en mitään erityistä tarvi. Ruokakauppaan huomenna menen :)

Niin ja mitä tuohon tulee että "pitäisi" mennä alennusmyynteihin kun saa halvemmalla ja siinä säästää, niin ei välttämättä. Jos ei kertakaikkiaan tarvi mitään, niin eihän siinä säästä jos ostaa silti koska "on niin halpaa". Ja en minä näe oikein mieltä siinä että ostanpa nyt jos satun joskus kahden vuoden päästä tarvitsemaan uutta silitysrautaa.
Mä ostan alesta aina lapsille seuraavan kauden ulkovaatteet kenkiä lukuunottamatta. Oon pitäny kirjaa siitä miten paljon säästän suhteessa siihen jos ostaisin samat vermeet vasta syksyllä normaalihintaisina.Säästöä tulee useita satoja euroa 3 lapsen ulkovaatteista. En osta alesta koskaan mitään mitä en todella tarvi vaan nää mitä joka tapauksessa kuitenkin pitää ostaa.
 

Yhteistyössä