minne matkalle ELOKUUSSA?

Eikö elokuu ole yleinen lomakuu Euroopassa? Eli varmaan nuo Keski-Euroopan kohteet saattaa olla ruuhkaisia.
Mä en ole kesällä ikinä ollu missään "etelässä" mutta Virossa on oikeasti upeita hiekkarantoja ja idyllisiä vanhoja kaupunkeja ja linnoituksia/linnoja, jotka varmaan lasten mielestä on jännittäviä.
Mä oli kahden _aikuisen_miehen_ kanssa ...olikohan Haapsalun piispan linnassa, ja kun he kuulivat, että siellä tornissa olevat ulokkeet ovat vessoja, niin luoja niillä oli hauskaa :p . Joo...eivät olleet ennen juurikaan perehtyneet siihen, mitä linnassa on, mutta kun mä olen vähän friikki, niin selostin niille ympäristöä enemmän kun olis tarpeen :D
Jos tietäis varmaksi, että on helle, Jäämeren ranta ja Pohjois-Norja olis upea, mutta kun säät siellä on täys arvoitus, kaikki lumisateesta 35 asten helteeseen on mahdollista.
 
Minä suosittelen Kreikkaa ja elokuussa lämmintä todella riittää. Jos olet menossa miehesikanssa, niin ehdottomasti Santoriini. Pientenlasten kanssa jokin muu Kreikan saari esim. Samos ja Thassos. Tuohon aikaan suosittelisin ilmastointia hotelliin, jos on pieniälapsia.
 

Yhteistyössä