Minne muuttaa Tampereella?

Ammattilainen
Riippu vähän siitö minkä ikäisiä lapsia, missä käytte töissä, kuljetteko bussilla vai autolla jne. Ei oo järkee muutta itään jos käy lännessä töissä ja toisinpäin. Ja esim alle kouluikäisten kanssa Hervanta on ok paikka, isompien kanssa välttämättä ei.
 
Mä olen asunut Hervannassa, Leinolassa, Holvastissa, Linnainmaalla, Nekalassa, Jankassa, Multisillassa. Ehdottomasti parhaat päiväkodit löytyy Multisillasta ja Muotialasta (nekalan viereinen osa) ja parhaiten viihdyin Nekalassa: on sopivan lähellä keskustaa ja yhteydet hyvät. Tosin nyt kyllä oon löytänyt jotain parempaa Pispalan lähimaastoista, enkä siis ole palaamassa edes Nekalaan. :D
 
Mä tykkään tästä Pohtolan/Ryydynpohjan alueesta. Lielahden kaupat on lähellä ja tuosta tien toiselta puolelta alkaa Näsijärvi. Lasten kannalta en osaa sanoa, kun ei lapsia ole. Mutta ainakin näyttää asuvan lapsiperheitä paljon lähellä.
 
Jos poliisikouluun mies menee niin Hervanta tai Hallila varteenotettavat asuinpaikat.
Tosin Hallilassa "ei ole mitään", täällä on kauppa, lähikuppila, kampaamo ja pizzeria. On myös toki koulu (onkohan tuossa 1-2 luokat vielä?), päiväkoti ja oma lasten neuvola. Täällä asuu paljon lapsiperheitä ja löytyy kerrostaloa, rivitaloa ja omakotitaloa, mistä nyt tykkää ja mihin rahat riittää.
 

Yhteistyössä