Minne piilotatte lapsilta joululahjat?

  • Viestiketjun aloittaja piilot vähissä
  • Ensimmäinen viesti
piilot vähissä
Meillä ovat jo sen verran isoja että aina kun ei olla miehen kanssa kotona niin etsivät lahjoja. Meillä on lahjoja piiloteltu autotalliin ja varastoon, pari jätetty tyrkylle makkarin kappiin niin eivät älyä mennä talon ulkopuolelta niitä ettimään. Mutta tuossa useampaan paikkaan piilottelussa on se vaara että jotkut lahjat unohtuu piiloihinsa.


Missä teillä on piilossa?
 
en ymmärrä
Piilotatte? :eek:
Ei meillä sen kummemmin piilotella,
laitan makuuhuoneen nurkkaan jossa lahjasäkki ja siellä pysyy aattoon asti.
Miksi pitäisi piilotella jos ne on paketoitu?
Meillä lapset 6v 8v ja 15v ja eihän nuo mihinkään pukkiin usko :D
 
bud
Yläkaapeissa, vaatehuoneessa..On paketoitu, että vaikka isompi osais etsiäkin täällä yksin ollessaan, ei saa selville, mitä paketeissa on. ja kyllä mä muistan, mihin olen ne jemmannut. Päättää vaikka niin, että katsoo joka kaapin ja komeron läpi, niin kyllä ne sieltä löytyy.
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;27689412:
Piilotatte? :eek:
Ei meillä sen kummemmin piilotella,
laitan makuuhuoneen nurkkaan jossa lahjasäkki ja siellä pysyy aattoon asti.
Miksi pitäisi piilotella jos ne on paketoitu?
Meillä lapset 6v 8v ja 15v ja eihän nuo mihinkään pukkiin usko :D
Meillä on aina lahjat olleet piilossa, ja ovat tästä eteenkin päin...
 
  • Tykkää
Reactions: Marakatti
tietenkin
Ne pitää piilottaa siksi, että eihän ne lahjat täällä kotona voi olla, kun pukki tuo ne vasta aattona.

Lahjoja on jemmassa pihavarastossa, vaatehuoneessa ja keittiön yläkaapeissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;27689440:
Anteeksi nyt mutta kertokaapa mikä juttu tämä on ?
Miksi ne pitää piilottaa?
Siis onhan ne jo paketissa kääräissä ja ehkä lahjasäkissäkin.
kai siksi ettei niitä mennä etukäteen raplaamaan ja heiluttelemaan. Tuli sitä tehtyä itekin kakarana muttei mutsi koskaa sen enempiä piilotellu.
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;27689440:
Anteeksi nyt mutta kertokaapa mikä juttu tämä on ?
Miksi ne pitää piilottaa?
Siis onhan ne jo paketissa kääräissä ja ehkä lahjasäkissäkin.
Miksi ne pitäisi pitää näkösällä? Mitä jännitystä aattoon jää jos paketit makkarin nurkassa on tutkittavana viikkoja ennen joulua?
 
Sängyn alle olen tunkenut osan, meillä on niin matala helmalakana ettei ne näy sieltä:D
 
paras piilo
olen laittanut lahjapaketit mieheni mukana hänen työpaikalleen. Mies kovin alkuun vastusteli, mutta suostui lopulta hyvään aatteeseen. Lähetin myös työpaikalle tiedotteen asiasta, että kukaan ei sieltä ota meidän muksujen lahjoja. Miehellä siis oma työhuone, jonka vaatekomeroon on hyvä säilöä lahjat :)
 
en ymmärrä
[QUOTE="a p";27689457]Miksi ne pitäisi pitää näkösällä? Mitä jännitystä aattoon jää jos paketit makkarin nurkassa on tutkittavana viikkoja ennen joulua?[/QUOTE]

Tutkittavana :D
onhan niissä kunnon lahjapaperit päällä ja lahjasäkissähän ne nätisti on,
miksi niitä sieltä mentäisi tutkimaan?
Kukaan ei ole kertaakaan availlut etukäteen lahjojaan, säkki samassa asennossa ja en ole noille mitään sanonut kenen paketteja missäkin säkissä on.
Eikö minun lapsilla muka nyt ole jännitystä kun he näkee säkin makuuhuoneessamme ja tietää että jotakin on tulossa?
Apua, olen siis pilannut lasteni joulun.
 
meillä on
isommat ulkovarastossa, pienempiä löytyy työhuoneen yläkaapeista.

8 ja 6 v uskovat molemmat joulupukkiin, joten vielä eivät osaisi etsiä paketteja.

Itse muistan, kuinka aika pienenä olen isoveljeni kanssa aattoaamuna avannut kaikki paketit äidin vielä nukkuessa kun ne vaatekaapista löysimme... Onneksi äidillä hyvä huumorintaju, eikä repinyt pelihousujaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja piilot vähissä;27689391:
Meillä ovat jo sen verran isoja että aina kun ei olla miehen kanssa kotona niin etsivät lahjoja. Meillä on lahjoja piiloteltu autotalliin ja varastoon, pari jätetty tyrkylle makkarin kappiin niin eivät älyä mennä talon ulkopuolelta niitä ettimään. Mutta tuossa useampaan paikkaan piilottelussa on se vaara että jotkut lahjat unohtuu piiloihinsa.


Missä teillä on piilossa?
Toi muuten on vaarana että monessa jemmassa kun on niin kaikkia ei löydäkään enää. Mutsi kerran oli jemmannut niin hyvin että löyty loput kaksi pakettia vasta joulunjälkeen.
 
terve lapsi kurkkii
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;27689440:
Anteeksi nyt mutta kertokaapa mikä juttu tämä on ?
Miksi ne pitää piilottaa?
Siis onhan ne jo paketissa kääräissä ja ehkä lahjasäkissäkin.
Kaikilla ei ole näin hyvin kasvatettuja kakaroita joilla ei ole omaa uteliaisuutta ollenkaan!
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;27689474:
Tutkittavana :D
onhan niissä kunnon lahjapaperit päällä ja lahjasäkissähän ne nätisti on,
miksi niitä sieltä mentäisi tutkimaan?
Kukaan ei ole kertaakaan availlut etukäteen lahjojaan, säkki samassa asennossa ja en ole noille mitään sanonut kenen paketteja missäkin säkissä on.
Eikö minun lapsilla muka nyt ole jännitystä kun he näkee säkin makuuhuoneessamme ja tietää että jotakin on tulossa?
Apua, olen siis pilannut lasteni joulun.
No jos teidän lapsilta lahjat säilyy tutkimatta niin se ei tarkoita sitä että kaikilla muilstakin säilyisi. Teidän lapset taitaa olla poikkeus, luulen että useimmat lapset ne menee tutkimaan kun aikuinen on poissa kotoa.
 

Yhteistyössä