Minne synnyttämään???

Kyselisin, että missä kukakin on käynyt synnyttämässä???

Mun pitäis valita kätilöopisto, naistenklinikka vai jorvin sairaala.....vastaus pitää olla selvänä parin viikon päästä, kun on ensimmäinn neuvola! =)

Vaikeeta tietää näin ensikertalaiseksi et mihin sitä menis....!

Raskaus vasta viikolla 5+6 ja toivon parasta loppuun asti! =)

Jos jollakin olis kommenttia noista paikoista niin olisin todella kiitollinen avuista! =)

Kaikille kivaa tulevaa talvea ja odotusta!!! :hug:
 
Mimmi81
Mä olen synnyttänyt meidän molemmat lapset NKL:lla ja en voi muuta, kuin kehua paikkaa :). Mulle sattunu molemmilla kerroilla aivan ihanat kätilöt synnytykseen ja nyt tän pikkukakkosen kohdalla (ikää typyllä 5pvää) oli mukana synnytyksessä aivan ihana lääketieteen kandikin.
Osastoilla kanssa ollu henkilökunta tosi mukavaa ja auttavaista. Eivätkä oo tuputtaneet mitään kivunlievitystä väkisin, eivätkä vauvoille lisämaitoa.
TSemppiä sulle raskauteen, joka menee yllättävän nopsaan. Ite jo haikeana aattelen sitä ihanaa isoa massua ja niitä pieniä potkuja. Nyt saan sitten nauttia "masuasukista" livenä mieheni ja ylpeän isosiskon kanssa :heart: .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2004 klo 18:51 Mimmi81 kirjoitti:
Mä olen synnyttänyt meidän molemmat lapset NKL:lla ja en voi muuta, kuin kehua paikkaa :). Mulle sattunu molemmilla kerroilla aivan ihanat kätilöt synnytykseen ja nyt tän pikkukakkosen kohdalla (ikää typyllä 5pvää) oli mukana synnytyksessä aivan ihana lääketieteen kandikin.
Osastoilla kanssa ollu henkilökunta tosi mukavaa ja auttavaista. Eivätkä oo tuputtaneet mitään kivunlievitystä väkisin, eivätkä vauvoille lisämaitoa.
TSemppiä sulle raskauteen, joka menee yllättävän nopsaan. Ite jo haikeana aattelen sitä ihanaa isoa massua ja niitä pieniä potkuja. Nyt saan sitten nauttia "masuasukista" livenä mieheni ja ylpeän isosiskon kanssa :heart: .
Kiitos kovasti kommentistasi!!! =)
Ajattelin itsekkin tota NKL:aa ,kun niin moni on sanonu että siellä on mukavaa henkilökuntaa ja pätevät hoitajat!
Niin ja kovasti Onnea uuden vaavin kanssa jaksamisia sinulle paljon! =) Kiitos tsempistä....sitä tarvitaankin...takana keskenmeno maaliskuulta ja nyt vaan toivon parasta!!! =)

Jos haluat jutella muutenkin niin pistä viestiä mun sähköpostiin osoite on corvette60@netti.fi

:hug:
 
pussipiru
meidän esikoinen syntyi NAISTENKLINIKALLA eikä sieltä jäänyt mitään hampaan koloon.. päin vastoin, toista kk sisällä meen kanssa sinne synnyttämään =)

kättäristä olen kuullut että siel kello laitetaan yöllä soimaan 3 tunnin välein ja vauvaa "pakko" syöttää aina silloin, tuttia eivät anna syödä ellei omaa mukana jne.. :x itse en moiseen paikkaan menis kun on parempikin vaihtoehto käsillä :heart:

onnee :flower:
 
minä olen kanssa ollut tyytyväinen naistenklinikkaan.olen meidän kummatkin lapset käynyt sielä synnyttämässä.tuoreessa mielessä (tyttö syntyi torstaina) hyvät kokemukset.ystäväni kävi kuukausi sitten kättärillä synnyttämässä ja oli tyytyväinen paikkaan.jorvista en ole koskaan kuullut mitään huonoa myöskään.
 
Minä synnytin kätilöopistolla ja äitini on meistä kaksi kätilöopistolla synnyttänyt. Minulla oli vaikea raskaus ja kätilöopistolta löytyi todella ihanat kätilöt jotka muistivat ja antoivat tukea. Tietysti tuli muuhunkin henkilökuntaan tutustuttua ja todella ihanaa oli. Kätilöopiston haikaranpesähän on sitten monen mielestä maailman paras paikka synnyttää. Meille ei mitään edes lisämaidosta puhuttu eikä tutista!!! Ja tyytyväinen olin kaikkiin osastoihin joilla olin. Perhehuoneessa olo oli ihanaa vauvan ja miehen kanssa...:D
 
minäkin liputan kätilöopiston puolesta.mutta eikähän ne kaikki sairaalat ole loppujen lopuksi suht samanlaisia. muualta ei ole kokemusta,eikä varmaan tulekkaan kun seuraavan kerran kun itseni siihen jamaan ajan että täytyy lähtee sairaalaan,vie auto kätilöopistolle :D
 
Mä synnytin esikoispojan Jorvissa ja hyvät kokemukset sieltä ja nyt kuopuskin n kolmen viikon kuluttua syntyy siellä. Mä olen sitä mieltä et oli sairaala mikä hyvänsä ja missä hyvänsä niin vuorossa/ vuoroissa olevat kätilöt ja lääkärit antaa sen synnytystunnelman huonon tai hyvän. Mulla ainakin osui erittäin hyvä hoitotiimi ja tiukanpaikan tullenkin toimittiin asiallisesti. Eli vaikka eka synnytys oli erittäin vaikea niin en silti nyt lähtisi sairaalaa vaihtamaan.
 

Yhteistyössä