Minne täältä hävisi se joku mies?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
kyllä, tuolle kymmenkiloiselle rontillekin lepertelen kuin vauvalle ja rutistelen ja pussaan ja toki kaksi muutakin vuorollaan
Ihanaa tuli hyvä mieli. Tiiäks mitä teen kissoille myös pusken niit hellästi niinkuin leijona. Arvaa mikä oli ihanaa nukuin pienel hetekal ja kaikki kolme kisua tuli mun viekkuun nukkuu oli vaikee nukahtaa mut ne oli niin kivoi kissoi. Kuin vanha rontti on? Tappeleeko siun kisut koskaan?
 
Ihanaa tuli hyvä mieli. Tiiäks mitä teen kissoille myös pusken niit hellästi niinkuin leijona. Arvaa mikä oli ihanaa nukuin pienel hetekal ja kaikki kolme kisua tuli mun viekkuun nukkuu oli vaikee nukahtaa mut ne oli niin kivoi kissoi. Kuin vanha rontti on? Tappeleeko siun kisut koskaan?
rontti on 10 ja huli on 13 ja justiina on 10 kuukautta. ei ne tosissaan koskaan tappele. kisuamista ja painintaa on. mutta ihan leikin varjolla. mulla oli 4 kissa, mutta sille tuli syöpä. rontti ja se oli veljekset. ja rontti kaipasi painikaveria kovin. no justiina on ollut hyhvä kaveri. huli kun ei paljon viitsi osallistua.
 
vierailija
rontti on 10 ja huli on 13 ja justiina on 10 kuukautta. ei ne tosissaan koskaan tappele. kisuamista ja painintaa on. mutta ihan leikin varjolla. mulla oli 4 kissa, mutta sille tuli syöpä. rontti ja se oli veljekset. ja rontti kaipasi painikaveria kovin. no justiina on ollut hyhvä kaveri. huli kun ei paljon viitsi osallistua.
Joo ne 3 kissaa jotka tunsin on jo kuolleet. Memmu kuoli viime vuonna kissalle korkees iässä 21 vuotiaana. Memmu oli ärhäkkä kissa mä välil tein niin et tiiäks ku kissa antaa hurjasti tassuu ku se läiskii toist ni mä hennosti sen tassua kädel ni se anto lujaa kynttä mulle😂 mistä justiina nimi tuli mieleen? Nukkuuko kisut sun vieressä?
 
vierailija
Hänelle tuli ylivoimaisia teknisiä ongelmia kirjautumisessa uudistuksen takia. Laita ruudun yläosan Hae-toimintoon nimimerkki Kilttimies..
En yllättyisi jos samoihin aikoihin tuli myös ongelmia parisuhteeseensa. Eihän tuollaista tyyppiä kukaan nainen voi kauaa kestää

eikä harmaana halua enää kirjoittaa pettymyksistään

Sellainen kirjoitusripuli häntä vaivasi jatkuvasti että on joku vakavampi syy kun äkkiä lopetti kaiken viestittelyn

eli ERO?
 
vierailija
Se lähti täältä, kun ei saanut käyttäjätunnustaan toimimaan palstan uudistuksen jälkeen.

Tai sen se ainakin sanoi syyksi, lähtiessään ja uhriutuessaan.

Ja LUOJAN KIITOS se hullu lähti!

Huh, ei ole todellakaan ikävä.
 
Joo ne 3 kissaa jotka tunsin on jo kuolleet. Memmu kuoli viime vuonna kissalle korkees iässä 21 vuotiaana. Memmu oli ärhäkkä kissa mä välil tein niin et tiiäks ku kissa antaa hurjasti tassuu ku se läiskii toist ni mä hennosti sen tassua kädel ni se anto lujaa kynttä mulle mistä justiina nimi tuli mieleen? Nukkuuko kisut sun vieressä?
se on vaan jotenkin niin justiinan oloinen. oma persoonansa kuten kissat jokainen ruukaa olla. nukkuvat kaikki mun kanssa samassa sängyssä
 
vierailija
se on vaan jotenkin niin justiinan oloinen. oma persoonansa kuten kissat jokainen ruukaa olla. nukkuvat kaikki mun kanssa samassa sängyssä
Mitä jos joku kaappaisi sun kissat ja vaatisi lunnaita maksaisitko? Kuka kissoista on vauhdikkain? Miten sä muuten opetit ne pissaamaan ja kakkaamaan kissan hiekalle? Miettiny itekin et pitäiskö kissa hommaa. Mut sit ei toisaalt vois matkustella. Käyttekö ulkona kissojen kaa?
 
Mitä jos joku kaappaisi sun kissat ja vaatisi lunnaita maksaisitko? Kuka kissoista on vauhdikkain? Miten sä muuten opetit ne pissaamaan ja kakkaamaan kissan hiekalle? Miettiny itekin et pitäiskö kissa hommaa. Mut sit ei toisaalt vois matkustella. Käyttekö ulkona kissojen kaa?
Kenenkään ei tarvii kissoja kaapata, niitä kyllä saa kaappaamatta kodittomia on paljon. Justiina on pentu ja sillä on virtaa vaikka muille jakaa
 

Yhteistyössä