Minua kyllä lähinnä naurattaa urputus tästä uudistuksesta...

Aika monta uudistusta olen kerinny nähä ja aina sama homma, sitte se urputus laantuu pikkuhiljaa ja kaikki on niinku ennenki :D
Jokatoinen reuhaa että jättää palstan, mut mitäs jos vaan opettelis elämään uudistuksen kans, tarviiko aina olla niin vastarannankiiski? :xmas:

Elikkä sen sijaan että valittaa ja on valmiiksi pessimisti, vois opetella uuden palstan salaisuuksia ja olla sillä asenteella että parempaan päin mennään.

Ja juu, mikkään ei taho toimia, mut eikös tämä ollu vasta joku testisivusto? En jaksa siitäkkään siis valittaa. :saint:
 
no mä kyllä urputan ku tää on ihan hanurista ja jumittaa ja jökkii ja liikaa värejä ja etusivun päivitys ei toimi kuten ennen. ja ku oot sivun alareunassa ja sit PÄIVITÄT niin se pomppaa taas sinne alas.

perkele. nih. tu siivoon tänne!!!
 
"kala"
Ja täähän on vasta testiversio. Kaikki ei ole valmista. Tuollahan se lukee, mut silti ihmiset valittaa ku se ja se ei toimi. Kunhan valmistuu kokonaan ja nopeutuu, ni kyllä tää toimii. Ainut mikä vois pois jättää on noi profiilin kaverilistat ja fb-tykkäysjutut.
 
Herra Majuri
Aika monta uudistusta olen kerinny nähä ja aina sama homma, sitte se urputus laantuu pikkuhiljaa ja kaikki on niinku ennenki :D
Jokatoinen reuhaa että jättää palstan, mut mitäs jos vaan opettelis elämään uudistuksen kans, tarviiko aina olla niin vastarannankiiski? :xmas:

Elikkä sen sijaan että valittaa ja on valmiiksi pessimisti, vois opetella uuden palstan salaisuuksia ja olla sillä asenteella että parempaan päin mennään.

Ja juu, mikkään ei taho toimia, mut eikös tämä ollu vasta joku testisivusto? En jaksa siitäkkään siis valittaa. :saint:
Perussuomalaiset voittavat kevään eduskuntavaalit :attn:

Siinä sitä uudistusta on tarpeeksi :D
 
näin on
Olen ihan samaa mieltä. Uhkailuistanne huolimatta, ette kuitenkaan poistu palstalta ja kun parin vuoden päästä tulee taas jokin uudistus, niin haluatte tämän "vanhan" takaisin.
 
no en mie kokonaan lopeta mutta kyllä taitaa vähentyä huomatatvasti täällä kirjoittelu.. :snotty:
jos olis samanlainen kuin suomi24 sivuilla niin loppuis kokonaan :headwall:
turhan hankala ja epäselvä.. ja tietty kun ei ole ihan valmis niin tökkii pahasti..
 
"joo"
ei saa valittaa, tässä on nyt sama juttu ku helteiden kanssa, EI SAA VALITTAA. Ainoastaan kehuja saa antaa, kritiikki on erittäin suotavaa pitää ihan vaan omassa päässä. Jos joku ei toimi ni sit ei toimi, ÄLKÄÄ VALITTAKO!
 
[QUOTE="joo";21888236]ei saa valittaa, tässä on nyt sama juttu ku helteiden kanssa, EI SAA VALITTAA. Ainoastaan kehuja saa antaa, kritiikki on erittäin suotavaa pitää ihan vaan omassa päässä. Jos joku ei toimi ni sit ei toimi, ÄLKÄÄ VALITTAKO![/QUOTE]

Eikö ylläpito oo stickin laittanu tuohon ylös, mihin voi valittaa tästä betasta? Beta on aina beta
 

Yhteistyössä