Minulla lienee vähän erikoinen mies??

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Kun juuri tänään puhuttiin uskottomuudesta, niin hän sanoi ja on sanonut aina, ettei siinä hänen mielestään tapahdu mitään sellaista, että se olisi häneltä pois, vaikka olisinkin uskoton tai siis vaikka olisin toisen miehen/naisen kanssa.

Mies on todella hyvä sänkyasioissa, jotenkin uskon että hänellä on erittäin hyvä itsetunto tuon asian suhteen.

Minä en ole samaa mieltä eli en halua miehen testailevan muita naisia, mutta minulle tuo lupa on ollut aina voimassa ja suhteellisen vähän olen sitä käyttänyt.
 
"..."
[QUOTE="mies";24404911]Sanoisin sen siksi, että itsekin voisin hyvällä omalla tunnolla käydä vieraissa.[/QUOTE]

Tuo on varmasti ensimmäienen ajatus joka tulee mieleen, mutta ei pidä paikkaansa tässä tapauksessa.
 
"mies"
[QUOTE="...";24404952]Tuo on varmasti ensimmäienen ajatus joka tulee mieleen, mutta ei pidä paikkaansa tässä tapauksessa.[/QUOTE]

Ei toki, eikä missään muussakaan tapauksessa, jos naisilta kysytään.
 
"..."
[QUOTE="Vieras";24404948]Sanoisin ettei rakasta sua kun on valmis jakamaan sut.[/QUOTE]

Voi olla, mutta oli tuota mieltä myös silloin, kun vielä palvoimme maatakin toistemme jalkojen alla eli olimme julkitosirakastuneita.
 
"..."
[QUOTE="mies";24404958]Ei toki, eikä missään muussakaan tapauksessa, jos naisilta kysytään.[/QUOTE]

:p :p :p :p

Minä olen meillä se seksuaalisesti vaihtelua kaipaava eli kovaisin pitäisin kimppakivasta sun muusta, tuosta syystä pääsimme tänään keskustelun alkuun aiheesta.
 
egege
Alkuperäinen kirjoittaja yhden lapsen äiti <3;24404981:
Sanoisin saman ettei rakasta sua kun on valmis jakamaan sut.en minä vaan haluaisi että oma mies kävisi panemassa jotain muita naisia..!!
Jep. Ja lisättäköön, että ap:kin myönsi jo kärkeen, että hän on käyttänyt lupaansa käydä vieraissa.
 
"vieras"
No en ymmärrä. En ymmärrä sitä että saa luvalla panemassa tai nuolemassa toisia eikä toinen korvaansa lotkauta. Enkä ymmärrä että aviovuoteeseen tulee joku kolmas osapuoli. Enkä tosiaan ymmärrä mitään 3-4 hengen "pari"suhdetta. Mut jokainen taaplaa tyylillään, joten mitäpä mä sillä päätäni vaivaamaan sen enempää-
 

Yhteistyössä