Minulla on itseäni 20 v nuorempi miesystävä

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
[QUOTE="vieras";28749136]Jotenkin sun vakuutteluista saa sellaisen kuvan, että olet itse todella epävarma suhteestanne. Että ikäeronne on sulle kuitenkin ongelma.[/QUOTE]

Mullehan se oli aluksi ihan ehdoton este. Kun siis tajusin, ettei mies ole kolmekymppinen, kuten luulin. Alussa oli siis jo selvä molemminpuolinen kiinnostus.

Mua ehkä jännittää tämä, koska en ole ikinä edes ajatellut, että rakastuisin itseäni 20 v nuorempaan. Se on tuntunut mahdottomalta. Koska en olisi uskonut, että mitään yhteistä voi olla.

Nyt kun ollaan oltu tässä suhteessa 5 kk, kaikki vaikuttaa hyvältä. Tänään mies oli häissä (joihin meni tietyn kaveriporukan kanssa ilman aveceita), ja viestitteli mulle aika usein kaikkea ihanaa tyyliin meidän häihin haluaa tietyn laulun tanssiksemme, kuinka tuo mulle tuliaisena 190 cm rakkautta jne. Hän on ehkä romanttisinkin miesystävä, mitä mulla on ollut. Tai ei mulle kukaan aiemmin ole tuollaista viestitellyt.

Ei siis edes silloin, kun entinen mieheni mua kosiskeli, se ollut tuollaista. Mieheni oli aika järrikkä verrattuna tähän, vaikka oli taas verrattuna omanikäsiinsä puhelias ja tunteitaan näyttävä mies.

Nuoruuden poikaystävät taas silloin kun heilastelin omanikäisten kaksikymppisten (tai alle) kanssa eivät olleet noin itsevarmoja, ja tunteita pelättiin näyttää.

Ehkä mä odotan, koska se taivas putoaa niskaan, ja tämä kaikki loppuu tai alan pikkuhiljaa uskomaan, että tämä on totta ja tällaista voi olla. Vaikka tämä on monien mielestä väärinkin.
 
"aapee"
Jotenkin itsekin tuntee olonsa ihan nuoreksi, kun lukee jotain tuollaista ja tietää että sen on kirjoittanut mulle maailman suloisin ja ihanin mies ? Mitä siitä että hän onkin vasta 21, mulla voisi teknisesti olla tuon ikäinen lapsi jne. Mä en ole ollut kunnolla rakastunut kuin 2 kertaa tätä ennen, eka oli kun olin 17, toisen niistä kanssa menin naimisiin ja perustin perheen. Ihastunut olen toki ollut.

Ja nyt olen kolmannen kerran rakastunut. Kesti tämä vielä viikon, kuukauden tai 50 vuotta, en voi tätä katua koskaan.
 
Tunnen 39v miehen joka on avoliitossa 58v naisen kanssa. He ovat olleet yhdessä jo 20 vuotta ja ainakin mies vaikuttaa tyytyväiseltä elämäänsä. Naista en ole ikinä tavannut joten hänen onnellisuudestaan en osaa sanoa, mutta oletettavasti on kuitenkin parisuhteessa omasta tahdostaan.
 
"Liisi"
Kakiken kirjoittamasi jälkeen tulee olo, että tulette olemaan onnellisempia kuin aviopuolisot keskimäärin, kun ei ajatella ikää. Jos teillä synkkaa ja menee hyvin, ei kannata ladata teoreettisia ikään liittyviä ongelmia eteen. Itse en voisi kuvitella seurustelevani noin paljon nuoremman miehen kanssa, mutta ihmiset ovat erilaisia.
 

Yhteistyössä