Minun huumorintaju löysi just rajansa

Sori että liittyy bb-ohjelmaan, mutta Aso veti just kärpäseltä siivet pois ja Samin kansa nauraa hekottavat sille kun se kävelee vaan eikä pääse lentämään. Vaikka olis kuinka kyseessä vain kärpänen mutta :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä en oo ees jaksanut koko BB:tä kattoo enää vaikka niin odotin koko ohjelmaa.
must on varmaan tullu VANHA ja tylsä .
Peesi. Ei jaksa sitä kännäystä, panemista ja muuta sekoilua. Jotenkin ei oo mitään jännitettävää ja odotettavaa, kun kaikki rimat ylittyy heti alkuunsa.
 
Masa
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Sori että liittyy bb-ohjelmaan, mutta Aso veti just kärpäseltä siivet pois ja Samin kansa nauraa hekottavat sille kun se kävelee vaan eikä pääse lentämään. Vaikka olis kuinka kyseessä vain kärpänen mutta :headwall:
No mitä sitten.
 
ee
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Sori että liittyy bb-ohjelmaan, mutta Aso veti just kärpäseltä siivet pois ja Samin kansa nauraa hekottavat sille kun se kävelee vaan eikä pääse lentämään. Vaikka olis kuinka kyseessä vain kärpänen mutta :headwall:
Ne jo yks päivä aiemminkin teki samoin ja nauraa käkättivät, että "Kävelehän kärpänen nyt kotiin siitä!"
Hulluilla on halvat huvit! :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Masa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Sori että liittyy bb-ohjelmaan, mutta Aso veti just kärpäseltä siivet pois ja Samin kansa nauraa hekottavat sille kun se kävelee vaan eikä pääse lentämään. Vaikka olis kuinka kyseessä vain kärpänen mutta :headwall:
No mitä sitten.
En tiedä miksi tuollainen jotenkin automaattisesti tekee huonon olon, mitään eläintä ei pitäisi kiduttaa, minun empatia on sen verran laajaa että voin jopa kuvitella miltä siitä kärpäsestä tuntuu :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Masa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Sori että liittyy bb-ohjelmaan, mutta Aso veti just kärpäseltä siivet pois ja Samin kansa nauraa hekottavat sille kun se kävelee vaan eikä pääse lentämään. Vaikka olis kuinka kyseessä vain kärpänen mutta :headwall:
No mitä sitten.
En tiedä miksi tuollainen jotenkin automaattisesti tekee huonon olon, mitään eläintä ei pitäisi kiduttaa, minun empatia on sen verran laajaa että voin jopa kuvitella miltä siitä kärpäsestä tuntuu :whistle:
Joo, vaikka kyseessä onkin vaan kärpänen, niin on ihan eri asia lätkästä se kuoliaaksi, kun kokea sadistista nautintoa sen rääkkäämisestä.
 

Yhteistyössä