minun laihdutus;

en ole jumpaaja saatikka herkuista helposti pois pääsevä. nautin kulinaristina herkullisista pitkistä lounaista ja ihanista kahvipullista hyvässä seurassa.en ole ylipainoinen liikkaa vaan 170cm ja painoa 65kg. mutta koska hieman tuota painoa piti tiputtaa ja en muita keinoja keksinyt tässä mun keinoni;
- joka pvä söin hyvän aamisen (kahvi,leipä,jogurtti-inhoan puuroa)
- lounaaksi nutrilet juoma tai vaihtoehtoisesti battery-energiajuoma
- päiväkahvi ja tietty vähintään keksi/pulla
-samaa iltaruokaa kuin muu perhe
-iltapalaksi leipä tai jogurtti

karkkia popsin kun mieli teki ja siideri silloin tällöin,mutta tällä ohjeella ilman liikunnan lisäystä sain karistettua 4kg 6vkon aikana.

miltäs kuullostaa?
no paikat ei kyllä ehkä ole misiin mitoissa eikä kiinteinä mutta vaatteet kokoa 38 tai m.riittäneen minulle. palaillaan asiaan kun innostun liikunnalla kiinteytymään,mutta siihen saattaa mennä tovi.
 
lyllypylly
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:03 pikku myy kirjoitti:
en ole jumpaaja saatikka herkuista helposti pois pääsevä. nautin kulinaristina herkullisista pitkistä lounaista ja ihanista kahvipullista hyvässä seurassa.en ole ylipainoinen liikkaa vaan 170cm ja painoa 65kg. mutta koska hieman tuota painoa piti tiputtaa ja en muita keinoja keksinyt tässä mun keinoni;
- joka pvä söin hyvän aamisen (kahvi,leipä,jogurtti-inhoan puuroa)
- lounaaksi nutrilet juoma tai vaihtoehtoisesti battery-energiajuoma
- päiväkahvi ja tietty vähintään keksi/pulla
-samaa iltaruokaa kuin muu perhe
-iltapalaksi leipä tai jogurtti

karkkia popsin kun mieli teki ja siideri silloin tällöin,mutta tällä ohjeella ilman liikunnan lisäystä sain karistettua 4kg 6vkon aikana.

miltäs kuullostaa?
no paikat ei kyllä ehkä ole misiin mitoissa eikä kiinteinä mutta vaatteet kokoa 38 tai m.riittäneen minulle. palaillaan asiaan kun innostun liikunnalla kiinteytymään,mutta siihen saattaa mennä tovi.

Moi!

Jaksoitko oikeesti batterylla päivän? Hmm.. pitäsiköhän munkii kokeilla..
 
butrilet juomien avulla kiloja pois 8vkon aikana 7kg. ja batterylla jaksoin ekat 4vkoa sitten alkoi kaipaamaan lisä energiaa ja otin toisen batteryn iltapvään. mietin vaan onko batteryissa jotain haitallista? en juo kahvia.
 

Yhteistyössä