Minusta tämä talo on hiano!!!

vieras
Kylpääriin en menisi krapulassa. Oikein kiva, mutta se kodin tunne puuttuu, on liian sisustuslehtimäinen. Kiva katsella, muttei ehkä kuitenkaan asua. Myös hauska ristiriita ulkokuoren ja sisäpuolen välillä :)
 
Hyi kauhee minkänäkönen sisältä!
Ei sitten yhtään mun makuuni. Tykkään kyllä väreistä, mutta en tollasista väreistä.

Hinta on musta aika kova siihen nähden et on kuitenki kaukana keskustasta ja naapurit niin lähellä että voi suunnilleen ikkunasta sanoa käsipäivää naapurin olkkariin. Se on se mikä mua eniten häiritsee noissa uusissa alueissa. Kokisin sen ahdistavana. Lisäks on rakennettu 05, eli ei ole edes ihan uusi. Kallis.
Mut joo. Ei mulla muuta :)
 
eevin äiti
joku tykkää, joku ei.
meillä on minun mielestäni hienompi sisältä ja ulkoa.
ostettiin alkuvuodesta, ja on pitkän haun tulos. eli parempi tykätäkkin=)
tykkään hieman kodikkaammasta tyylistä, hieman lämpöä ja pehmeyttä. sellasta että tohtii elää=)
 
Kaunis sisustus!
Pakko kertoa, että tiedän perheen joka talossa asuu. Aivan asujiensa näköinen sisältä. Mutta totta, ulkoasu ei sovi sisustuksen kanssa, jos nyt niiden täytyisi edes olla samaa tyylisuuntaa. Talo on Muurametalo, faktatieto. Ei siis älväri, vaikkain menee halvempien talovalmistajien sarjaan. Hinta on kohdallaan alueeseen nähden.
 

On tyylikäs sisustus, mutta mun mielestä kokonaisuutena talon ulkokuori ja sisustus ei sovi yhteen. Tommoiseen perinteikkääseen talomalliin mun mielestä sopis paremmin semmoinen country-henkinen sisustus ja tommoinen sisustus olis omiaan modernimmassa talomallissa. Itse pidän perinnetaloista ja country-tyylistä.
 

Yhteistyössä