Minusta tuli Äiti!

  • Viestiketjun aloittaja Norrsu
  • Ensimmäinen viesti
Norrsu
Meille syntyi potra prinsessa 15.4 klo 06:13.. Mittoja 3860/53.. on niin maan ihana neiti että ihan äitiä meinaa itkuttaa :)

Synnytys oli helppo ja kesti 10h 13 min joista tuo 13 min oli ponnistamista :)

Nyt on ensimmäinen yhteinen yö kotona takana ja olo on väsynyt mutta onnellinen! :)

 
Akka
Vau kateeks käy noin positiivista asennetta! Mulla on pisin synnytys kestänyt vähän yli 3 tuntia. Ti no mun eka oli 3h 15 min käynnistettiin kalvot puhkomalla... Se oli kamalaa. olin sillon just täyttänyt 18v. Toinen oli vuosi ja 2kk myöhemmin ja se kesti 3 ja puol tuntia ja se oli helppo. Ponnistus vaan 8 min. Kolmas oli hätäsektio kun toisen lapsen napanuora roikku ulkona ja nyt olen raskaana 20 vk ja jännittää ihan uskomattoman paljon koska edellisestä synnytyksestä on jo 5vuotta. En kyllä "kuulu tälle palstalle" koska olen kohta 28 mutta tulin uteliaaksi kun toisella palstalla puhuttiin teistä... Kaikkea hyvää :flower: :flower: :flower:
T.Pian 5 äiti.
 
Norrsu
Kiitos kaikille!
Neiti täyttää huomenna kuukauden ja on jo niin iso tyttö että :p

En voi ymmärtää miten noin pieni olento voi tehdä mut näin onnelliseksi! huh, rakkaus on ihmeellistä! :)

iltakiukuista huolimatta ;)
 
Laura-89
voi onnea kovasti :) itellä on nyt 2kk ikänen pikku prinssi ja oon kyl tosi ilonen siitä :) Ite en synnyttäny normaalisti koska poju oli niin iso, se paino syntyessään 3950g ja oli 52cm pitkä. Mutta onnea hirveesti ja hyvät jatkot :) :heart: :heart: :heart: :wave:
 

Yhteistyössä