Mirena Kierukka!

  • Viestiketjun aloittaja aikova
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Tiputtelua oli pitkään asettamisen jälkeen. Kuukautiset kestävät yhtä monta päivää kuin ennenkin, mutta vuodon määrä selkeästi vähentynyt. Tietyssä kohtaa kiertoa kova päänsärky, ei muita sivuoireita. Mutta yksilöllisiähän nämä.
 
vierastas
Tänään kävin ekaa kertaa vaihtamassa, eli siis edelliset 5vuotta menty mirenlla, enkä enää pois laita. Miinuksena että aluksi tiputtelu vuotoa noin 3kk, sitten satunnaisempaa seuraavat 3kk, mutta sitten jäi menkat pois, samoin kuin muu niihin liittyvä oireilu. Nyt lääkäri meinasi, että kun vaan vaihdettiin uuteen, ei tota tiputtelua pitäis ihan noin kauaa kestää. En ole huomannut mieliala muutoksia tai muutakaan ns. haittavaikutuksia. Ei kun, olihan, kun laitettiin niin ihoon tuli tosi paljon näppyjä aluksi, mutta sekin rauhoittui parissa kuukaudessa
 
"Tintti"
Johtuukohan mirenasta vai jostain muusta kun olen nykyään niin kuiva ja halujakaan ei kyllä ole. Ennen seksiä ehkä noin 2-3 kertaa/ viikko ja minun teki ehkä enemmän mieli kun miehen. Laitatin mirenan 7 kk sitten ja yhdynnaän yritystä ollut kerran tänä aikana kun minun ei tee mieli. Toki mies saanut ajoittain suuseksiä mutta itse en kaipaa tippaakaan mitään seksiä.
 

Yhteistyössä