miss on miun mies??!!

kertokaas nyt mulle että sillä ei oo mikään hätänä.se on töissä ja ilmotti neljän aikaan että jää ylitöihin vähäx aikaa,no sen jälkee ei oo ollukkaa sit enää puhelin päällä.helvetti!!!mulla menee niin hermot
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miss silly:
varmaan panemassa työkaveriaan. kokemusta on.
totta! aina mies on pettämässä-automaattisesti!Mitään muuta selitystä ei koskaan,ikinä,milloinkaan voi olla!
Kaikki,huom!KAIKKI miehet ovat samanlaisia!!!

Ap: toivottavasti miehelläsi on kaikki hyvin-ei olisi vain joutunut onnettumuuteen tms.. :/
Jospa hän kohta ilmaantuisi..

ps.onko hänellä tapana tehdä näin?
-lähteä työkavereitten kanssa vaikka oluelle tj.??
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sulkeeko teidän miehet kännykkänsä lahjaostoksille mennessään, vai miksi moni ehdottaa lahjaostoksia? :ashamed:
No ko tahtoo keksii jonku kivan vaihtoehon eikä aatella aina pahinta (onnettomuutta tms).. Ja jospa sil o vaa akku loppunu eikä oo huomannu :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
ei oo kyllä yleensä tällee ilmottamatta...hitto.kait sillä on akku loppu vaan ja tulee sieltä kun on tullakseen,mutta himpula kun en voi huolelleni mitää se hiipii mieleen kuin varkain :whistle:
Mä ymmärrän :hug: , itsekin huolestun jos miehen/äitini/isäni kännykkä on kiinni, tai jos eivät vastaa vaikka soitan useamman kerran muutaman tunnin kuluessa.

Tätä huolta ei olisi, jos emme eläisi kännykkäaikaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sulkeeko teidän miehet kännykkänsä lahjaostoksille mennessään, vai miksi moni ehdottaa lahjaostoksia? :ashamed:
No ko tahtoo keksii jonku kivan vaihtoehon eikä aatella aina pahinta (onnettomuutta tms).. Ja jospa sil o vaa akku loppunu eikä oo huomannu :saint:
Just toi oli mun pointti.
Voi olla aikas paljon muita juttuja kun aina se pahin tai tahallinen ilkeily.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Ja juu.. kaupat o kii ni se lahjaidea oli kai ehk vähä kehno :D Mun oma ajantaju o vaa vähä pyllyllään ku päivärytmi o vähä mitä on:p
Joo on ne nyt, mut oli vasta menneet kun ap tän ketjun aloitti. Silloin mies olisi hyvinkin voinut olla vasta matkalla kaupoilta kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sulkeeko teidän miehet kännykkänsä lahjaostoksille mennessään, vai miksi moni ehdottaa lahjaostoksia? :ashamed:
No ko tahtoo keksii jonku kivan vaihtoehon eikä aatella aina pahinta (onnettomuutta tms).. Ja jospa sil o vaa akku loppunu eikä oo huomannu :saint:
Just toi oli mun pointti.
Voi olla aikas paljon muita juttuja kun aina se pahin tai tahallinen ilkeily.
No, onneksi mä en ehdottanut onnettomuutta tai pettämistä :xmas:
 

Yhteistyössä