Missä ammatissa eniten mätämunia?

  • Viestiketjun aloittaja hm
  • Ensimmäinen viesti
ööööö
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kkkljjoijijuhuh:
TV-lupatarkastajat on tosi röyhkeitä ja kieroja
Eivätkö ne ole poliiseja? Siellä varmaan kyllä löytyy porukkaa joka junaan.
Ei ne kaikki ole. Mun käsittääkseni voivat olla koulutukseltaan hyvinkin sekalaista sakkia.
Ei oo poliiseja. Joku poliisi voi tehdä sitä sivutyönään, mut si se silloin ole poliisi....
 
Alkuperäinen kirjoittaja wellu:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Ja noista yrittäjistä, niin kyllä mä niissäkin olen törmännyt useampaan kuin yhteen ns. mätämunaan; työntekijöiden oikeuksia polkevaan ja verotusta törkeästi hyväksikäyttävään tyyppiin.
Miten verotusta pystyy käyttään hyväkseen? :D Sen mä tiedän että kiertää sitä pystyy mutta että joku vielä hyväkseenkin käyttää.
No joo joo. Kiertämistä tarkoitin, eli porsaanreikien hyväksikäyttämistä. :D
 
dkm
Poliitikon mä sanoisin myös. Ja joo, politiikka on ammatti monille ihmisille, ei vain kansanedustajille vaan myös puoluesihteereille ym. puolueorganisaation työntekijöille, jne.

Terveyskeskuslääkäreistä olis aika paljon sanottavaa myös... :headwall: Tiedän, että he tekevät aika epäkiitollista työtä pienemmällä palkalla kuin privaattipuolen kollegansa (paljon isommalla liksalla silti kuin moni muu), mutta ainakin mun kokemukset ovat olleet sellaisia, ettei edes kuunnella, oletetaan vaan automaattisesti että taas sieltä ovesta astuu joku liikaa Kotilääkäriä lukenut turhanvalittaja. Mä olisin - oikeasti - jo kuollut jos olisin uskonut terveyskeskuslääkäriä aikoinaan (umpisuoli) ja senkin jälkeen on ollut monia vastaavia kokemuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Menee vähän ot, mutta mä en ole törmännyt kuin yhteen "ammatilliseen" mätämunaan (jos nyt näin rumasti halutaan sanoa). Kyseessä oli kiinteistönvälittäjä.
Minäkin tiedän tällaisen tapauksen.
 
.
En tiedä. Olen tavannut mätämunia ihmisiä aika tasaisesti kaikilla aloilla. No en kyllä ihan kaikilla, mutta eiköhän niitä mahdu joka alalle. Alkuun ihmettelin miten niitä on niin paljon hoito- ja opetus työssä. Enää en jaksa ihmetellä.
 

Yhteistyössä